Inlägg från: Busshia |Visa alla inlägg
  • Busshia

nya ullared/gekås-tråden

Tack.....

• Busshia

vad finns det för roliga motiv på påslakanseten till spjälsäng.. har de til vagga/vagn med??

• Busshia

det har snackats om täcke o kuddar inte passar ihop med påslakanseten på gekås... men om man köper allt där då?? passar de inte då?? har suttit o skrivit ner alla storlekar på olika o där e ju inte ett enda typ som är av samma storlek.....

• Busshia

jag skrev inte, men menar till spjälsängar....

• Busshia

visst pengar går det men om man jämnför med vad man får så.... 5000-6000kr går det lätt för oss o då har vi inga barn än....

• Busshia

LillaMilou:e aldrig på ÖB o så så jag köper lite schampo o så men inte mkt... alltid lite nytt köket, ja lite julklappar kanske... handdukar, påslakan o lite sånt nytt blir det... lite till verkstden, bilen... lite till hästen... ja det blir en del....

• Busshia

undrar oxå om Lennon lakanen.... spec. m dem???? bilder??

• Busshia

jag har syskonbarn i de åldrarana...
    Killarna är det oftast lättast att köpa kläder till.. De älskar att få nya t-shirts o långärmat...
    sen kan man hitta lite billiga cd skivor o dvd filmer...
    Ibland hittar jag ngt roligt påslakanset....

Till tjejerna: ngn inredningsdetalj till rummet.. ibland har de typ stora giraffer o sånt... ngn rolig dagbok
    sedan tjejer helst kan ibland tycka det e roligt med sitt egna handduksset...
    finns mkt roliga väskor att köpa
    sen till de flesta kan man ju köpa almanackor... finns ju med så många olika motiv..

• Busshia

E det ngn som vet om det finns externa hårddiskar till datorn på gekås???????

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden