• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • jezzzica

nihao:

Har inte sett någon de gånger jag har varit där... Däremot såg jag en bröstpump sist och det har jag inte sett innan. Har dock inte letat efter någon av de två ovanstående.

• Skumpis

Mycket folk idag? Jag ska dit imorgon

• Rettis

Sandra:

Vad fina overallerna var!!! Fanns de i andra färger?! Alltså killfärger?!
    Svärmor åker i morgon och jag nästa vecka!!
    Är ute efter en overall till min son!

• sandy85

jaaa ovwrallerna var kanonfina.. finns dom i storlek 80? fanns det mycket kläder i 80/86?

• Havsjungfrun

nihao: Jag såg ingen igår i alla fall, men jag letade ju inte heller.

• SandraJ

De fanns i grått och blått också har jag för mig. De vi köpte var i stl 80 och 110. Det fanns väldigt dåligt med stl 110, 80 och 90 var det inga problem att hitta.

Min lilla tjej har normalt 86 i kläder men 90 overaller påGekås var förstor. 80 var perfekt. Stora tjejen tar normalt 110 och 110 overaller passade fint.
    Så PROVA!!!!!! detskiljer mycket mellan storlekarna!

• SandraJ

De är inte bävernylon utan nått som heter FineTex.
    Priserna på overaller låg mellan 149 och 300 kr.

• Havsjungfrun

Var där igår och shoppade loss. Tyvärr fanns det ingen vinteroverall till sonen i strl. 70 kvar, det fanns bara en rosa (röd hade varit helt ok men inte rosa) och de trodde inte att de skulle få in fler heller.

Sandy85: Strl. 80/85 var en mellanstorlek mellan bebis och pojk så jag tyckte att det var lite dåligt utbud i just de storlekarna.

• Havsjungfrun

stinamaria: Babypulkorna kommer troligtvis in idag. Synd, jag skulle ha köpt en igår.

• Rettis

Svärmor är där idag!! Har antagligen kommit dit alldeles nyss!! Det är bara 6 dagar kvar för mig!!!!

Jag vet att storlekarna är väldigt stora, jag brukar ta mått på full längd, ärmar, ben, överkropp och runt midjan och bröst!!

Så tar man med sig måttband och får bra storlek på overallerna!!
    Finetex är ett bra material!! Har haft det därifrån förr om åren oxå!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden