• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Heaven81

SandraJ: Såg att du hade köpt fotopapper, ska dit nästa vecka så tänkte höra vad det kostar där o var i butiken det finns? så man slipper springa o leta=)

• stinamaria

havsjungfrun: åh, tack jag ska dit den 16e oktober så då lär dom ju finnas

• Summerlovin

Någon som vet om de har några bre regnkläder till vuxen där?

• jezzzica

summerlovin:

Jag köpte ett regnställ för 190 som jag iof aldrig provat ännu men sambon köpte för 250 kr och det har han varit ute i ösregn med och det höll!

• Jenny m Benjamin

Summerlovin: Japp. jag köpte ett aquatexställ (goretexkopia) för 229 kr för två veckor sedan.
    Min mamma har ett likadant och säger att det är jättebra. Själv har jag varit inne när det regnat istället

• cocacarro

nån som la märke till om det fanns mycket brunt eller randigt till en pojke stl 80?

• Skumpis

Idag var jag på Gekås och trängdes med alla pensionärer. Trodde jag var smart som åkte dagen innan barnbidrag men hade inte en tanke på pensionen.

Det fanns mycket overaller i olika kvalitet. Köpte en snygg grön för 259 kr. Köpte även en del byxor till sonen men som tyvärr var för smala och långa för honom. Men jag köpte ett par döläckra oranga manchesterjeans till honom som satt perfekt. Tyckte även de hade fått in en hel del nya leksaker. Julklapparna till sonen inhandlades och är nu klara 7 timmar var jag där inne

• SandraJ

Fotopapper finns på nederplan, vid spelhörnan, färgpatroner. Kommer inte vad det kostade Men det var inte specillt dyrt

• jezzzica

cocacarro:

nja det skulle jag nog inte vilja påstå. Jag har en kille med st74 och inget sånt alls fanns för honom...

• cocacarro

jezzica: åh, så tråkigt hittade du nåt annat fint till honom?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden