• Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden
  • Fröken Stålhand

Åker till Ullred inatt!!!! Några kanontips på fynd? Varit där två ggr tidigare så man har ju lite koll iaf!

It´s nice to be important but it´s more important to be nice...
  • SandraJ

ska till ullared på fredag. Tänke köpa strumpbyxor till flickorna, pyjamasar och overaller.

Ihhh ska bli så kul!!!!!

• lönnemåla

Någon som ska dit nu i dagarna? Vill DU/NI kolla om de har kvar dockvagnarna för 89:95?

• Tvåbarnsmamma79

Åh,vad besviken jag blir! Mailade gekås ang fisher price garaget som jag så gärna ville köpa till min lillprins när han fyller 2 år i november.Men för tillfället har de inte det garaget,men de hade haft det förra hösten tydligen och skulle kanske få in det senare,men just nu finns inga iaf Får hoppas det har kommit in garage tills oktober,då jag ska dit annars får jag köpa garaget nån annanstans(för dyyyra pengar*s*)
    Ajja,nu vet jag iaf

• LillaMilou

Det finns ju andra märken på garage som är billigare annars, men de kanske inte är lika fina?

• Emab

Jaa, tips på riktiga fynd önskar jag. Ska dit i morgon!

• Lajsa82

Hej hej. Någon som vart där nyss? Tänkte höra lite om vinteroveraller i storlek 80 el 86 finns det många att välja mellan och var ligger dom i för pris?? På ett ungefär bara

ღLisa och Williamღ
  • Tvåbarnsmamma79

LillaMilou:Ja,det har du rätt i Fast jag hade ju "siktat in mig" på just fisher price garaget*buhu*Men vi får se,kanske köper nåt annat istället

• sandy85

vilka storlekar finns bodyasran i love mum och i love dad i? finns dom i storlek 80 /86

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden