nya ullared/gekås-tråden
ska till ullared på fredag. Tänke köpa strumpbyxor till flickorna, pyjamasar och overaller.
Ihhh ska bli så kul!!!!!
ska till ullared på fredag. Tänke köpa strumpbyxor till flickorna, pyjamasar och overaller.
Ihhh ska bli så kul!!!!!
vi var där igår.
köpte två overaller, en regnoverall och en massa annat.
Lilltjejen försvann.... Jag hade precis bett dom efterlysa henne när sambon ringde och sa att han hade hittat henne, vid skjutdörrarna ut!!! Hon hade gått förbi kassorna och allt Fy f*n va rädd jag blev.....
japp det är det, regnoverallen kostade 149 kr, pyjamas, 35 kr, barbie fairytopia 99 kr.
Nu har jag lagt upp två bilder med saker från Gekås.
2 overaller, en regn overall, blommig hipstertrosa, prickig kalsong, rosa strumpbyxor, röda tumvantar, röd falsk polo, randig herr t-shirt, fjärrstyrd bil, papperstallrik prinsesa, papperstallrik spiderman, tandborste, barbie från fairytopia med blinkade vingar, bratz docka och så självklart toblerone
Vi köpte mer men jag orkar inte ta kort
strumpor och fotopappert glömde jag skriva
De fanns i grått och blått också har jag för mig. De vi köpte var i stl 80 och 110. Det fanns väldigt dåligt med stl 110, 80 och 90 var det inga problem att hitta.
Min lilla tjej har normalt 86 i kläder men 90 overaller påGekås var förstor. 80 var perfekt. Stora tjejen tar normalt 110 och 110 overaller passade fint.
Så PROVA!!!!!! detskiljer mycket mellan storlekarna!
De är inte bävernylon utan nått som heter FineTex.
Priserna på overaller låg mellan 149 och 300 kr.
Fotopapper finns på nederplan, vid spelhörnan, färgpatroner. Kommer inte vad det kostade Men det var inte specillt dyrt
Jag köpte kängor på SkoBoos! De har mycket skor!!!
net on nets lager shop ligger ju där..... för de som vill ha datorer
Köpte ett fischer price leksakståg till lilltjejen, gav 79 kr på GeKås, såg det i söndags på Toys´r´us för 239 kr!!!
Köpte en barbie till stora tjejen på GeKås för 99 kr, på Rusta fanns samma för 149kr!
Så nu ska vi till Ullared den 25 nov... dumt jag vet... men ack så kul!
Ändrade planer! åker till ullared på lördag istället!!!
Har de fått in lucia/tomte/pepparkakekläder än? Har dom tomtekläder i vuxen stl?
Om 20 minuter åker vi!!!
kom hem från GeKås för 2 timmar sedan, bilder på fynden finns i mitt galleri om ca 5 minuter!
4700 plus 800 kr skor blev det denna gången.
MYCKET folk!
Köpte fina ljusstakar för 149 kr st
Julklappar till barnen och deras kusiner,
Lucia klänning, tomte klänning och pepparkakeklänning.
De hade inga tomte kläder för vuxna med en tomteluva för 10 r hittade jag!
Bratz DVD för 49 kr.
Pussel och spel
och en MASSA mer
När jag var där sist pratade min sambo med en av vakterna. Han sa att nu kommer det vara kö fram till jul. Så det spelar nog ingen roll när man åker.