Inlägg från: Tvåbarnsmamma79 |Visa alla inlägg
  • Tvåbarnsmamma79

nya ullared/gekås-tråden

Är det nån som vet om de har fisher price garage där?Eller parkeringshus kanske det är förrestenOch vad kostar det?Micki spis,finns dom o vad kostar dom?
    Tack på förhand!

• Tvåbarnsmamma79

Åh,vad besviken jag blir! Mailade gekås ang fisher price garaget som jag så gärna ville köpa till min lillprins när han fyller 2 år i november.Men för tillfället har de inte det garaget,men de hade haft det förra hösten tydligen och skulle kanske få in det senare,men just nu finns inga iaf Får hoppas det har kommit in garage tills oktober,då jag ska dit annars får jag köpa garaget nån annanstans(för dyyyra pengar*s*)
    Ajja,nu vet jag iaf

• Tvåbarnsmamma79

LillaMilou:Ja,det har du rätt i Fast jag hade ju "siktat in mig" på just fisher price garaget*buhu*Men vi får se,kanske köper nåt annat istället

• Tvåbarnsmamma79

Undrar om det är nån som vet om de har såna där "ljuskvistar"/kvistar med belysning där?Som finns i bla ellos och jotex?Nån som vet vad jag menar?

• Tvåbarnsmamma79

Är det nån som vet om det finns en sån där körpanel(tror den är lila och att märket är Little people?)med ratt och så är det en liten bil med en gubbe i,ovanför ratten,som svänger när man svänger med ratten(tror jag)?Vill ha en sån till lilleman!!! Tror de finns på bl.a åhlens annars..men vore kul att höra om de finns på gekås och vad de kostar isf?
    Tack på förhand!!!

• Tvåbarnsmamma79

Åker till gekås den 10 oktober,alltså om en vecka exakt!*wiee*
    Tänkte höra om ni vet om de har

*Esska nappflaskor?
    *Påslakanset(junior/vuxen)med Nalle Puh,Bamse eller Byggare Bob?vad kostar de isf?

Tack så mycket på förhand!!!

Sandra

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden