nya ullared/gekås-tråden
Hej. På torsdag blir det resa till ullared.. Är det något speciellt som man bara måste köpa? Åker mest dit för bebis grejer, bebis anländer i januari..
Hej. På torsdag blir det resa till ullared.. Är det något speciellt som man bara måste köpa? Åker mest dit för bebis grejer, bebis anländer i januari..
Är får skinnet bra eller ska man satsa på att köpa ett riktigt?
Är får skinnet bra eller ska man satsa på att köpa ett riktigt?
sandy85: När jag var där förra veckan hittade inte jag dem bodysarna..
Sandy85: När jag var där fanns de flesta bodysar i den storleken men som sagt fanns inte I Love Mum/Dad - bydasarna. Hoppas dem hinner komma in tills du ska dit
John Lennon sängkläderna, vet någon om dem kommer få in dem igen? Och när?
Angående deras Ullared-kort. Är det någon som har det? Positivt/Negativt med det?
jezzzica: Man kanske kan maila och fråga dem?
Någon som vet vilken adress man kan maila på?
lönnemåla: Jag kollade där men det fanns ju hur många mailadresser som helst att välja på
Sofia23: Vad är det för babygym? Hårt eller mjukt?
Finns det mycket sängkläder till spjälsäng? Fina? Vad kostar dem?
Amningsbehåar kanske man ska passa på att köpa. Vad tror ni man ska satsa på för storlek, alltså hur mycket större än vanligt? Och hur stora finns det egentligen?
lönnemåla: Byxor för 95 öre stycket lät ju väldigt billigt!
Är det några som har höstlov nästa vecka? Tänkte åka fredagen 10/11, vad tror ni? Folk får man ju räkna med men keör slipper jag ju helst
Vad tror ni om att åka dit fredagen 10/11 och vara där klockan 8 när dem öppnar?
Något bra tips på vad man ska handla till kommande vinterbebisen?
Öppnar dem inte vid 7 på lördagar då...?
Åker dit imorgon, något ni verkligen rekommenderar att köpa...?
Jag var på Gekås igår och då var det mycket folk! Ännu värre var det nog idag!