nya ullared/gekås-tråden
Hej!
Jag ska åka till Ullared om en vecka lite drygt, och har blivit lovad en digitalkamera (nån sån där liten tunn vill jag ha..) av pappa för runt 2000 :-, är det något jag kan hitta på Gekås tror ni? Nån som vet?
Hej!
Jag ska åka till Ullared om en vecka lite drygt, och har blivit lovad en digitalkamera (nån sån där liten tunn vill jag ha..) av pappa för runt 2000 :-, är det något jag kan hitta på Gekås tror ni? Nån som vet?
Tack så jättemycket för svaren!
Vet ngn om det finns mycket kläder i strl 104 el 110, eller om det mest finns i mindre strl?
Finns det några neutrala bebiskläder? Fina?
Nåt annat kul eller fint man kan hitta billigt till bebis där?
Just det, läste lite tidigare i tråden att ngn köpt amningsbh där (eller iallafall skulle titta på en?) , vart finns dom isf? Något att ha?
kattlise:
Var in och kollade lite på dina saker till bebisen,jättefina ju!
Vad kostade filtarna, haklapparna och bodysarna?
Vet nån om det finns mycket kläder i strl 104 el 110 till tjejer? (eller ö h t?)
Finns det mycket neutrala bebiskläder?
kattlise:
Ja, dom var ju jättefina ju! Åhh vill åka dit nuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Jag har fått tre önskningar ifrån Tilde som jag tänkte kolla efter på lördag då vi ska dit..
Det ena är en tomtedräkt, är det nån som vet om dom har det i strl 104 el 110?
Det andra är ett legohus.. Länk -----> http://www.lekmer.se/leksaker/Duplo/Dockhus
Och det sista är en Fiffi docka (eller ngn annan av figuerna) ifrån "Fiffi och blomsterfröna" från Barnkanalen..
Någon som vet om nåt av detta finns?
Någon som vet om dom har nåra uppladdningsbara batterier (och laddare) på Gekås? Pris?
Jezzzica:
OK, är den bra då?
En dum fråga men jag kommer inte ihåg då jag betalde kontant sist jag var där, men nu har jag ju ett kontokort vilket e lättare och bekvämare, men tar de kort där i kassan? De måste de väl göra?