Inlägg från: MsRahkonen |Visa alla inlägg
  • MsRahkonen

nya ullared/gekås-tråden

Ska ev. dit i november... Min dotter kommer vara 14 månader i jul, några bra leksaker till henne? Eller vad fastnade ni för där? Kul att veta :)

• MsRahkonen

Nu är resan till Ullared bokad.. Finns det mkt för 1 åringar? Min dotter blir 1 den 25, men ska inte dit förrän i 24 november.. Något bra man kan köpa där? Inte bara till dottern utan övrigt oxå?

• MsRahkonen

Min dotter har storlek 74, är för stort, men 68 för litet, någon som vet om det finns mycket kläder i storlek 74??

Vad får ja inte missa om ja åker dit?
    Allt är intressant...

• MsRahkonen

Jag åker dit 24 november stannar till 25e:)( Har oxå rätt långt, vet dock inte hur långt men runt 60 mil tror ja..

• MsRahkonen

Wiiieee på fredag bär det av... Något jag inte får missa när jag är där? Har en dotter på 13 månader hemma och finns det mkt roligt till henne?

• MsRahkonen

Okej, kläder behöver hon nu då hon växt rätt mkt på längden.. Får hoppas att jag hittar något... Någon som vet om det finns bra och fina jackor i typ storlek 74 el 80?

• MsRahkonen

Okej... Vi kommer komma på eftermiddan, men sen har vi hela lördagen oxå att kolla så då blir det nog upp tidigt:)

• MsRahkonen

Kommer nog oxå dit runt 14 på fredag:)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden