nya ullared/gekås-tråden
Ska ev. dit i november... Min dotter kommer vara 14 månader i jul, några bra leksaker till henne? Eller vad fastnade ni för där? Kul att veta :)
Ska ev. dit i november... Min dotter kommer vara 14 månader i jul, några bra leksaker till henne? Eller vad fastnade ni för där? Kul att veta :)
Nu är resan till Ullared bokad.. Finns det mkt för 1 åringar? Min dotter blir 1 den 25, men ska inte dit förrän i 24 november.. Något bra man kan köpa där? Inte bara till dottern utan övrigt oxå?
Min dotter har storlek 74, är för stort, men 68 för litet, någon som vet om det finns mycket kläder i storlek 74??
Vad får ja inte missa om ja åker dit?
Allt är intressant...
Jag åker dit 24 november stannar till 25e:)( Har oxå rätt långt, vet dock inte hur långt men runt 60 mil tror ja..
Wiiieee på fredag bär det av... Något jag inte får missa när jag är där? Har en dotter på 13 månader hemma och finns det mkt roligt till henne?
Okej, kläder behöver hon nu då hon växt rätt mkt på längden.. Får hoppas att jag hittar något... Någon som vet om det finns bra och fina jackor i typ storlek 74 el 80?
Okej... Vi kommer komma på eftermiddan, men sen har vi hela lördagen oxå att kolla så då blir det nog upp tidigt:)
Kommer nog oxå dit runt 14 på fredag:)