• Vickyb

nya ullared/gekås-tråden

Kanske blir ullared redan på fredag för min del.. va roligt isf. Tips på vad man inte bör missa och vad man bör komma hem med!?

Vad kostar ramar där nere? Är det billigt?

ღ Är lycklig och stolt mamma till vår dotter LINNÈA ღ
  • Vickyb

Vi ska åka till ullared på fredag.. Vi kommer att vara nere runt 11 - 12.. Kan se framför mig alla dessa köer.. och hur mycket folk, bilar och bussar överallt.. Framförallt nu när dte är lönehelg och allt.. *suck*

• Vickyb

Dockvagnar, finns det några där, och vad ligger priset på?

• Vickyb

Ja då är det snart drags att åka och trängas och handla hem massa som man behöver och julklappar! Det ska bli så roligt. !!!

• Vickyb

Handlade inte så mkt igår när jag var där.. handlade för 1600 kr och jag var nöjd med det.. hehe. Nu handlar jag resten av julklapparna här hemma istället..

• Vickyb
    Dundermamman skrev 2006-11-25 10:42:39 följande:
    Någon som sett om de säljer "soda streamer" på GeKås?? Sån där apparat som kolsyrar vatten! Kanske också vad den kostar i så fall!Jag har en själv men svärmor önskar sig en i julklapp och jag ska till Ullared den 12/12 , kanske kan spara någon krona på att köpa den där!
    Japp det gör de. Men jag minns inte priset! Finns nere på andra våningen!
  • Vickyb
    Lisca skrev 2006-11-27 19:28:10 följande:
    är det någon som har något kort på denna tavla ni pratat om som ser ut som ett akvarium? Är den 3D? ღ Lotta ღ Tyraღ
    Åh den såg jag.. den var väldigt fin. Funderarde på att köpa den och sätta din i dotterns rum.. men det blidde inget denna gången!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden