• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Smultron24
    Anonym (%) skrev 2024-11-01 23:29:02 följande:
    Tror jag inte det minsta på. Folk är hemliga här och kan utge sig för att vara vilket kön de känner för.

Kvinnor behöver inte heller starta runktrådar, det är enbart sexlösa, desperata knäppskallar med hankön som är desperata nog att nedlåta sig till sånt.

Kvinnor får sex när de vill, de har således inga skäl till att fläka ut sig själva och sina perversioner online. 
    Varför skulle ts va man. Ts frågar inget perverst
  • Anonym (Anonym (lesbisk))
    Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:35:13 följande:
    Jaha okej och vad vill du få ut av att skriva det där? är väl inget unikt direkt bland folk men vanligtvis brukar de väl inte skrika ut det på ett forum 
    Svarade anonymt på en fråga i ett forum. Inte direkt som att jag sitter i fikarummet på jobbet och babblar om mitt sexliv. Och vad gör du ens inne i en sån här tråd om det stör dig så vad folk delar anonymt? 
  • Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:38:04 följande:
    Varför skulle ts va man. Ts frågar inget perverst
    Jo, TS ber kvinnor att berätta om hur de gör när de har lesbiskt umgänge. Fiskar efter runkmaterial med andra ord. Mer än tydligt för de flesta här som varit medlemmar i mer än en vecka. 
  • Anonym (Anonym (lesbisk))
    Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:34:06 följande:
    Är väl en annan sak för då är det ju en kille 
    Är du så trångsynt att du tror att bara två personer av olika kön kan vara attraherade av varandra och tycka om att ligga med varandra? 
  • Smultron24

Varför skulle hon inte? Hon skriver det som tråden handlar om. Läs inte i den om den upprör homofober som dig 

Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:35:13 följande:
    Jaha okej och vad vill du få ut av att skriva det där? är väl inget unikt direkt bland folk men vanligtvis brukar de väl inte skrika ut det på ett forum 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym (lesbisk)) skrev 2024-11-01 23:38:39 följande:
    Svarade anonymt på en fråga i ett forum. Inte direkt som att jag sitter i fikarummet på jobbet och babblar om mitt sexliv. Och vad gör du ens inne i en sån här tråd om det stör dig så vad folk delar anonymt? 
    Haha jag är nyfiken o alltid varit, som när man kollade amatörporr på nätet som 24-åring och äcklades av folk
  • Anonym (J)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:41:19 följande:

Varför skulle hon inte? Hon skriver det som tråden handlar om. Läs inte i den om den upprör homofober som dig 

Har inget emot dem. 
  • Anonym (J)
    Anonym (%) skrev 2024-11-01 23:40:37 följande:
    Jo, TS ber kvinnor att berätta om hur de gör när de har lesbiskt umgänge. Fiskar efter runkmaterial med andra ord. Mer än tydligt för de flesta här som varit medlemmar i mer än en vecka. 
    Precis, vidrigt 
  • Anonym (J)

Eller äcklandes inte av folket utan vad de gjorde

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???