Inlägg från: Anonym (Anonym (lesbisk)) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anonym (lesbisk))

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag attraherades av tanken på tjejsex redan under tonåren men låt aldrig den tanken blomma ut. Sen i vuxen ålder (30+) vågade jag testa. Första gången var med en tinderdejt. Vi sågs och tog ett glas vin, pratade, kände oss avslappnade med varandra och sen gick vi hem till henne. Det blev kyssar och smekningar, kläder som åkte av ganska fort, slickade varandra och använde fingrarna. Typ så. Vi sågs sen under en period och hade väldigt bra sex. Såg oss aldrig som ett par utan som kk. Testade även saxning vilket jag tror är en vattendelare bland lesbiska. Men jag gillade det väldigt mycket. När man får till det rätt är det väldigt skönt. 

Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:13:14 följande:
    Mysigt, hur kan det vara det. Slemmigt, blött och brrr nej usvh 

Är det så du tror en man känner när han ligger med dig då? 

Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:35:13 följande:
    Jaha okej och vad vill du få ut av att skriva det där? är väl inget unikt direkt bland folk men vanligtvis brukar de väl inte skrika ut det på ett forum 
    Svarade anonymt på en fråga i ett forum. Inte direkt som att jag sitter i fikarummet på jobbet och babblar om mitt sexliv. Och vad gör du ens inne i en sån här tråd om det stör dig så vad folk delar anonymt? 
    Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:34:06 följande:
    Är väl en annan sak för då är det ju en kille 
    Är du så trångsynt att du tror att bara två personer av olika kön kan vara attraherade av varandra och tycka om att ligga med varandra? 
Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???