• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anonym

de ä väll inte fel med saften heller.jag har prövat med en kompis men det var inte så bra.hellre med nån som jag int kännre.

• Anonym

Är också intresserad av att prova.Varit det länge. Men vart i STHLM hittar man tjejer?
    Jag skulle aldrig vilja prova det med min kompis.
    För min sambo är det helt OK,han skulle inte bli svartsjuk,nej tvärtom *L*.

• Anonym

Vill inte avslöja att jag skriver i denna tråd... därav anonym.

Fråga till er kvinnor som lever ihop med en annan kvinna:

har ni provat kill-sex?
    (så att frågeställningen liksom blir rättvis)

• yohanna

Ja, jagt har provat killsex.

• badprinsessan

Var på en fest för ett antal år sedan med mina dåvarande jobbarkompisar. (enbart tjejer)
    När vi sedan gick ut på krogen skulle vi leka klubbleken.
    Jag visste inte vad det var men hängde på.
    Klubbleken gick ut på att ett antal av oss tjejer stod i en ring, en hade en klubba i munnen. Sedan tog man klubban men en kyssliknande rörelse med sin egen mun.
    Det var både kul, spännande och mysigt.

Att kyssa en tjej är som att kyssa en kille fast helt tvärt om!
    Går inte att förklara!!!

Är inte bi, men har inget emot tjejer...

• Anonym

Ja, jag har provat. Tyckte det var väldigt bra, men är nog för förtjust i det vi flickor saknar.... Ja, just det. Snoppen.

Jag är inte bisexuell men gillar tjejer ändå. Ehh, låter kanske konstigt men så är det.

Skriver anonymt för att jag inte vill skylta med mitt sexliv och vilka jag ligger med eller inte.

• Anonym

Jag är bisexuell, har med andra ord haft sex med både tjejer och killar. För min del tycker jag att den stora skillnaden är mellan det hårda och mjuka! Kvinnor är så mjuka, så vackra, så sensuella! Män är mer hårda i kroppen men kan ju också vara vackra och sensuella - men i mitt tycke inte lika mycket som en kvinna.
    Jag lever idag med en man, och känner ingen saknad efter ett homosexuellt förhållande. Men det är ju så kärleken fungerar. Nästa gång kanske kärleken blir en kvinna - men nu har jag förhoppningen att mannen jag lever med är också mannen jag delar min tid med som pensionär Min sambo vet att jag är bisexuell - och dagen jag återigen känner längtan efter en kvinna kommer vi att lösa på bästa sätt.
    Om ni känner längtan efter någon med samma kön så gå på gayklubbar, pubar eller barer. Annars finns det ju chatsidor på nätet om det känns mer tryggt att gå den vägen!

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???