• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Isha

ja lika pinsamt som att ligga naken med en kille.. om man inte bara gör det för att prova utan för att man vill med.. veta vad man ska göra e inte så svårt.. man har händer o tungor o massa andra kroppsdelar. o fantasi. väldigt simpelt. inte "svårare" än att ha sex med en kille... hur vet man vad man ska göra där förutom in-ut-delen??

• Anonym

Jag är oxå väldigt nyfiken. Skulle nog vilja testa, men hur ska man få kontakt med någon annan som vill. Vill ju absolut inte göra detta bakom sambons rygg och om han skulle vara med(har inte frågat) skulle jag nog bli svartsjuk på den andra tjejen.

• Anonym

Har fått chansen att prova. Dock bara en gång hittills. Får jag välja så blir de flera gånger . Tyckte inte att de var så värst pinsamt att visa sig naken med en annan tjej, de kännes som... Ja... Naturligt! Visst var de lite fumligt till en början, men de gick bättre och bättre. Det är ju bara tänka sig de man själv tycker är skönt och behagligt.

Anonym NR: 1312498.
    Hade min sambo med. Han tyckte/tycker att det har varit de häftigase han vart med om! Och jag trodde också att jag skulle bli väldigt svartsjuk på den andra tjejen, men ska sanningen fram så gav det mer spänning! I och försig hade dom inte samlag tillsammans.

Får jag bara testa igen så skulle jag inte tveka.

• Anonym

Jag och en tjejkompis blev kåta/kära i varandra. Vi var singlar och hetro (trodde vi) Vi kunde inte låta bli varandra helt enkelt, passion, åtrå kalla det vad ni vill. När man känner så för någon funderar man inte på hur man ska göra rent tekninskt, man bara flyter med sin lust.

Sexuellt var det helt fantastiskt men jag tror att det beror på att vi både tände på varandra och tyckte mycket om varandra.

• linda liten

Nog skulle jag gärna prova, men inte med en kompis. Skulle nog kännas dumt efteråt. Skulle inte vilja ha sex med en killkompis heller.

• Anonym

skulle mer än gärna vilja prova att ha sex med en tjej,tycker att tjejer är vackra och det tycker jag killar aldrig kan bli,killar är mera snygga så att säga.
    provar nog gärna det om man skulle bli singel iaf....

• pokonis

Varit Förlovad me en tjej i Tre år...

• Anonym

fantiserar om det....lapa...

• yohanna

har varit tillsammans med min tjej i över ett år.

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???