• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Unni

Ja, en gång.
    Det var så bra att jag funderade på att lägga ner det här med killar.
    Sen träffade jag min man o har väl slagit det ur hågen.
    Fast han sku förstås inte ha nåt emot det. *ler*

• Månsi

FeuerKind tycker du ska skaffa hjälp .. om man kan tänka sig att ha sex med ett djur måste man ju vara sjuk . de kan inte säga nej
    skulle du kunna ha sex med bebisar me för dom kan ju inte heller göra motstånd ??????

• QrazyQuties

Hmmm... är ju själv lesbisk, som ni kan se på presentationen... Måste bara säga till alla som "provar" att ha sex med en tjej att det är SÄLLAN som första gången är något att ha! Speciellt om man gör det bara för att prova på det! Och SPECIELLT om man gör det utan att ha några känslor för tjejen man har sex med! Det tar ett tag innan man fattar vad den andra vill ha.... och det är inte alltid tjejer vet vad tjejer vill ha.... många verkar bara ha tittat på porrfilm ett par gånger för mycket och tror att det är så det ska vara....

Någon som har några frågor eller behöver ngt tips, så hör av er! =)

Och om folk talar om ungefär var dem bor (närmaste större stad) så kan jag nog komma med lite tips om var man kan hitta ngn trevlig tjej... jobbar lite inom nattlivet så... /Melanie

• Anonym

jupp provat tjej sex 3 gånger..men bara trekanter då..

• My 2

Ångrar att jag inte provade innan jag träffade min man... för nu är det bara han och jag... men visst är det spännande?
    /my

• myself

Nope jag har inte testat.. men jag vill prova nångång fast det förstås.. de återstår att se om man kan genomföra det en sak o snacka om det en annan att verkligen sitta i situationen..

• Göteborg

Säger som MuminMy, ångrar lite att jag inte testade innan jag träffade mannen i mitt liv *ler*

• MB23

Va lustigt, tänkte på det för ngn dag sen. Jag vet inte varför jag tänkte på det.

Men hur e det egentligen??

E det skönt??

Berätta ni som har gjort det?

Mimmi & Manuella

• Anonym

Jag har provat!! Vi hade trekant.. Min bästakompis och hennes man och jag... Jag var mer intresserad av henne än av honom. Mumma!!
    Efter det hade vi en sådan otrolig sexuell dragningskraft till varandra denna tjej och jag så det var ngt helt otroligt. Förbjudet men ändå inte.
    Men gud vad häftigt.
    Som flera andra här så har man hittat sin man i livet men han skulle nog inte vara främmande för en till kvinna i sänghalmen

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???