• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Girlfriend in a coma

Jag har gjort det, i ett kortare förhållande med en tjej. Allt handlar väl egentligen om vem man har sex med för att det ska bli bra, inte vilket kön personen har.

Och ang. vad någon frågade: Alla har rätt att definiera sin egen sexualitet, bisexuell kan man vara på hur många olika sätt som helst, bara man själv avgör och vet var man står och vem man är. Vill man inte definiera sig behöver man heller inte göra det, så känner du dig bisexuell, kalla dig bisexuell, även om du inte varit kär i en tjej :)

• Anonym

Inte haft men skulle gärna testa...

• Anonym

Jag blir väldigt upphetsad av tanken på tjejsex men är alldeles för blyg för att ta initiativet. Det finns en tjej på mitt jobb som jag vet är tänd på mig, och jag känner mig sexuellt dragen tilll henne också men jag gillar inte henne som person så det skulle aldrig hända någonting.

Ni som haft tjejsex; hur började det? Tog ni initiativet att hamna i sängen?

Nyfiken

• Fru Karlsson

säger som Miss Osbourne: ja, eftersom jag är bi så... *ler*

• Juniphé

Tror inte att jag skulle klara av det... skulle nog bli nyfiken i början, men jag hade nog bangat rätt snabbt
    Nog har det hänt att man fantiserat... men det lär stanna vid fantasier.

Kan inte tänka mig att ha sex med någon annan än maken... faktiskt.

• Anonym

FeuerKind!!du måste ju vara helt skadad...hur fan kan man va suggen å sätta på nåt som inte är med veten om vad som händer som inte kan säga nej...

till er andra de är ju sjukt att de inte är nån lag om att man får ha sex med djur...hörde på radion för ett tag sen en politiker sa att do kunde ju inte förbjuda en lägning??hallå dom kunde ju förbjuda pedofiler de hä är vel lika hämst???och de va oxså en kille med som bruka smyga in i häst hagar om natten å ha sex med hästarna!!!hur skadad får man bli han hade en flickvän stakars henne...oxså pratade do med vätrinärer om hundar å kater som hade sprukt (i röven eller fitan)på grund av övergräpen men dom kunde inte göra nåt efter som de inte är olaglit så när katen eller hunden blev frisk nog att åka hem så är de till huse eller mate som har antastat dem....förjävligt tycker jag!!de tyckte vetrinärerna oxså!!jag hållde på spy när jag hörde de!!

• elinina

OT: anonym ovan: inte ett enda ord är rättstavat nästan. hålle rmed i det du skriver, men jag vet att inte ens en dyslektiker stavar så dåligt.
    men som sagt, hålle rmed i det du säger. och nej, TIDELAG som det faktiskt heter, är inte olagligt, vilket är sjukt...

• Anonym

förlåt att jag stava konstit men är faktist inte dyslektiker...stavar bara dåligt ändå vet inte varför!hoppas att ni se vad de står i alla fal!!

• BarbaMy

Det är inte min kaka, fastän jag rent estetiskt tycker att kvinnokroppen är vackrare än manskroppen.
    Däremot så kan jag inte tänka mig att det kan vara så svårt att hitta nån om man vill prova på, om du TS skulle gå ut en kväll och ha ögonen med sig så är jag övertygad om att du skulle se att det inte bara är killar som kollar in dej. =)

• elinina

jag tror att alla mer eller mindre är dragna till det egna könet. men för endel är det väldigt undermedvetet än så länge.....
    så länge som det är ömsesidig sex mellan två vuxna människor tycker jag att det är fint sex!!!

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???