• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • DaCiss

Jag har provat. Det var speciellt och en spännande upplevelse. Jag skulle gärna testa det igen som nykter. Var tyvärr full då det hände och tycker att sex är bra mycket bättre då man är nykter. Helt klart, då är man ju i sina sinnens fulla bruk och vet lite mer vad man håller på med Men jag skulle vilja testa det igen. Men som det ser ut nu verkar det aldrig bli av mer. Min man är inte alls inne för något annat än monogami.

• Anonym

Jodå-det är skillnad-tycker jag...mycket mysigt.

• medow

har fått erbjudande men aldrig kännt någon dragning till att prova...

• Della

Nej, men jag har pussat en tjej på munnen

OBS! En puss är bara läppar och inga tungor!!

• MB23

E det ngn annan som vill berätta mer. Ni kan vara anonyma

Mimmi & Manuella

• myself

Hånglat med tjejer har man ju gjort däremot =)

• Isha

mb: om det e skönt e lite svårt att svara på... det beror ju på vad man gör o om det e nån man trivs med.. det e lika olika som att man inte passar ihop med alla killar. vad vill du veta?

• MB23

Isha:
    Typ jag vill veta hur det känns att ligga där naken med en annan tjej??

Inte det pinsamt, eller?
    Hur e det att göra det första gången..............typ vet man va man ska göra?

Va pinsam jag e eller hur

Mimmi & manuella

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???