• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:05:31 följande:
    Vad menar du? 
    Menar precis vad jag säger. Det är tragiska incels tillika runkpellar som startar lågkvalitativa skräptrådar som denna och jag tänker inte bidra med nåt skriftligt runkmaterial till såna nedriga typer. Det borde ingen göra med värdighet i kroppen.
  • Anonym (J)
    ESA83 skrev 2024-11-01 21:08:37 följande:

Händer ibland. Alltid med samma tjej, bara för att det är mysigt. Men skulle aldrig kunna bli kär i en tjej.

Mysigt, hur kan det vara det. Slemmigt, blött och brrr nej usvh 
  • Smultron24
    Anonym (%) skrev 2024-11-01 23:08:46 följande:
    Menar precis vad jag säger. Det är tragiska incels tillika runkpellar som startar lågkvalitativa skräptrådar som denna och jag tänker inte bidra med nåt skriftligt runkmaterial till såna nedriga typer. Det borde ingen göra med värdighet i kroppen.
    Det är en tjej som startat tråden 
  • Anonym (Anonym (lesbisk))

Jag attraherades av tanken på tjejsex redan under tonåren men låt aldrig den tanken blomma ut. Sen i vuxen ålder (30+) vågade jag testa. Första gången var med en tinderdejt. Vi sågs och tog ett glas vin, pratade, kände oss avslappnade med varandra och sen gick vi hem till henne. Det blev kyssar och smekningar, kläder som åkte av ganska fort, slickade varandra och använde fingrarna. Typ så. Vi sågs sen under en period och hade väldigt bra sex. Såg oss aldrig som ett par utan som kk. Testade även saxning vilket jag tror är en vattendelare bland lesbiska. Men jag gillade det väldigt mycket. När man får till det rätt är det väldigt skönt. 

• Anonym (Anonym (lesbisk))
    Anonym (J) skrev 2024-11-01 23:13:14 följande:
    Mysigt, hur kan det vara det. Slemmigt, blött och brrr nej usvh 

Är det så du tror en man känner när han ligger med dig då? 

• Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:20:59 följande:
    Det är en tjej som startat tråden 
    Tror jag inte det minsta på. Folk är hemliga här och kan utge sig för att vara vilket kön de känner för.

Kvinnor behöver inte heller starta runktrådar, det är enbart sexlösa, desperata knäppskallar med hankön som är desperata nog att nedlåta sig till sånt.

Kvinnor får sex när de vill, de har således inga skäl till att fläka ut sig själva och sina perversioner online. 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym (lesbisk)) skrev 2024-11-01 23:28:17 följande:

Är det så du tror en man känner när han ligger med dig då? 

Är väl en annan sak för då är det ju en kille 
  • Anonym (J)
    Anonym (Anonym (lesbisk)) skrev 2024-11-01 23:27:22 följande:

Jag attraherades av tanken på tjejsex redan under tonåren men låt aldrig den tanken blomma ut. Sen i vuxen ålder (30+) vågade jag testa. Första gången var med en tinderdejt. Vi sågs och tog ett glas vin, pratade, kände oss avslappnade med varandra och sen gick vi hem till henne. Det blev kyssar och smekningar, kläder som åkte av ganska fort, slickade varandra och använde fingrarna. Typ så. Vi sågs sen under en period och hade väldigt bra sex. Såg oss aldrig som ett par utan som kk. Testade även saxning vilket jag tror är en vattendelare bland lesbiska. Men jag gillade det väldigt mycket. När man får till det rätt är det väldigt skönt. 

Jaha okej och vad vill du få ut av att skriva det där? är väl inget unikt direkt bland folk men vanligtvis brukar de väl inte skrika ut det på ett forum 
  • Anonym (J)
    Anonym (%) skrev 2024-11-01 23:29:02 följande:
    Tror jag inte det minsta på. Folk är hemliga här och kan utge sig för att vara vilket kön de känner för.

Kvinnor behöver inte heller starta runktrådar, det är enbart sexlösa, desperata knäppskallar med hankön som är desperata nog att nedlåta sig till sånt.

Kvinnor får sex när de vill, de har således inga skäl till att fläka ut sig själva och sina perversioner online. 
    Tror med det är en man som fantiserar bara
Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???