Inlägg från: Anonym (%) |Visa alla inlägg
  • Anonym (%)

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Nej, aldrig provat eftersom jag finner bara tanken på det hela totalt ointressant.

Lika ointressant som att gå in här och skriva sexhistorier i syfte att tillfredsställa fula, patetiska, asociala incelfjantar som försöker utnyttja kvinnor online för sexprat. 

• Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:05:31 följande:
    Vad menar du? 
    Menar precis vad jag säger. Det är tragiska incels tillika runkpellar som startar lågkvalitativa skräptrådar som denna och jag tänker inte bidra med nåt skriftligt runkmaterial till såna nedriga typer. Det borde ingen göra med värdighet i kroppen.
  • Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:20:59 följande:
    Det är en tjej som startat tråden 
    Tror jag inte det minsta på. Folk är hemliga här och kan utge sig för att vara vilket kön de känner för.

Kvinnor behöver inte heller starta runktrådar, det är enbart sexlösa, desperata knäppskallar med hankön som är desperata nog att nedlåta sig till sånt.

Kvinnor får sex när de vill, de har således inga skäl till att fläka ut sig själva och sina perversioner online. 
  • Anonym (%)
    Smultron24 skrev 2024-11-01 23:38:04 följande:
    Varför skulle ts va man. Ts frågar inget perverst
    Jo, TS ber kvinnor att berätta om hur de gör när de har lesbiskt umgänge. Fiskar efter runkmaterial med andra ord. Mer än tydligt för de flesta här som varit medlemmar i mer än en vecka. 
Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???