• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anna82

Tycker du det är äckligt så låt bli att läsa om det då!

• Nettis4

Har aldrig provat, men har heller inget behov känns det som...
    Kram

• FeuerKind

Jag håller med resten av tjejerna här inne, självklart ska man pröva på och leva ut alla sina härliga fantasier, vem skulle väl ta skada av det?

Själv är jag såååå sugen på att få sätta på en katt, eller varför inte en hund? Vem vet, när ungarna växer till sig och det börjar bli dags att skaffa husdjur kommer det nog hända. Som någon sa, man kan ju inte dö nyfiken, och alla erfarenheter av detta slag gör ju ens liv så mycket rikare på alla dess områden!

• Anonym

Nej och skúlle aldrig falla mig in!!

• Anonym

FeuerKind..........undrar om du har alla hästar hemma i stallet....eller om hissen går enda upp.....jag läste inlägget p g a att vi här om dagen disskuterade just homosexuellas vara eller inte vara....och jag påstod att jag tror inte att det är en genuin homosexualitet hos många s k homos....och det är ju denna tråden ett bevis på.....

Jag hoppas verkligen att du skämtade när det gällde djuren.....

• Anonym

uss vad hemskt, skulle aldrig någonsin komma på tanken med djur , de är ju vansinnigt!!!!

• Stilig Amelia

Tycker Feuerkind's inlägg är SÅ ironiskt så ni inte kan missa det... Eller är det jag så är på fel humör?

• Eddies

nä e bara intresserad av killar men man ska aldrig säga aldrig heller men ja tror inte de kommer hända,,,

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???