• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anonym

oj,då hat du varit med om det vi fantiserar om....

• yohanna

haha, denna tråden är såå rolig.
    det är kul att ni fantiserar om det jag upplever varje dag.. *s*

• yohanna

men avrför tar nmi inte tag i era fantasier då?

• Anonym

Jag har faktiskt testat med en kompis. Eller det var väl mest hångel. Men vi var väldigt unga och vi sa alltid att vi skulle öva oss på varandra tills vi hittade nån kille som vi var intresserade av. Det här pågick under några år och det blev alltid att vi gjorde det när vi träffades vilket var i stort sett varje dag. Så om man ser på saken så var det kanske mer som ett förhållande. Men det blev bara hångel och inget annat.

Vi är idag fortfarande kompisar även om vi inte har nån superbra kontakt.

• Nirnaeth

Jag har haft sex med 1 tjej.
    Dock var det ingen höjdare, med tanke på att det var ett one night stand, som jag hittat på i ren desperation innan krogen stängde. (jaja jag vet)
    Jag var full, och det var hon också, jag var ännu mera trött, så med andra ord blev det inte så bra.
    Jag har funderat på att prova igen, fast med bättre förutsättningar. Men nu har jag min sambo, och otrohet är ju otrohet. Har varken planer på trekant eller att bli singel igen.

• Anonym

Yohanna_ men det är ju svårt att "hitta" ngn... Hm... får förbli en dröm..!

• yohanna

Varför detta språk? det gör det ju bara äckligt..
    såklart jag har. skulle inte leva frivilligt i celibat när man har världens snyggaste tjej.

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???