• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anonym (Wille)

Ni som vill provat och har provat är väl bisexuell då? jag är man och hetero, skulle aldrig få för mig eller fantisera om att ha sex med en man.

Då skulle jag se mig som bisexuell. Hur kommer det att tjejer är intresserad av att prova? Mer än vad killar är att prova killar.

Jag har alltid tyckt det varit konstigt, då man har ansett sig vara hetero men ändå provat/vilja prova.

Hade inte känt mig bekväm att min tjej hade såna fantasier, då hade mitt förhållande känts falskt, speciellt om hon är hetero och tänkt att borde hon inte bara vara nyfiken på män då?

Tror inte många kvinnor hade tyckt det varit roligt om killar sukta efter att ligga med killar, då hade man nog som kvinna funderat om killen ens är attraherad av en tillräckligt, speciellt om man fantiserar/vill ha sex med någon av det andra könet än man själv är.

• Anonym (Bi)
    Anonym (Wille) skrev 2024-09-22 00:48:26 följande:

Ni som vill provat och har provat är väl bisexuell då? jag är man och hetero, skulle aldrig få för mig eller fantisera om att ha sex med en man.

Då skulle jag se mig som bisexuell. Hur kommer det att tjejer är intresserad av att prova? Mer än vad killar är att prova killar.

Jag har alltid tyckt det varit konstigt, då man har ansett sig vara hetero men ändå provat/vilja prova.

Hade inte känt mig bekväm att min tjej hade såna fantasier, då hade mitt förhållande känts falskt, speciellt om hon är hetero och tänkt att borde hon inte bara vara nyfiken på män då?

Tror inte många kvinnor hade tyckt det varit roligt om killar sukta efter att ligga med killar, då hade man nog som kvinna funderat om killen ens är attraherad av en tillräckligt, speciellt om man fantiserar/vill ha sex med någon av det andra könet än man själv är.

Det är vanligare att kvinnor är bi. Jag är bi men skulle inte uppskatta om min pojkvän var bi, skulle tycka att det var äckligt. Bisexuella män är absolut inte attraktivt. 
  • Anonym (Wille)
    Anonym (Nettan) skrev 2022-08-01 16:13:32 följande:

Jag har som växt in i det, måste jag säga... Redan som mycket unga pratade jag och min bästa kompis om sex och så. Först om att hon råkat se sin storebror runka en gång, och vi fnittrade om det ett tag. Senare pratade vi om sexuella känslor, om att det var skönt att ta på sig själv där nere och så, men först när vi var fjorton så blev det mer allvar av det, så att säga. Det var då när hon en gång sov över hos mig och vi "halkade" i på nån porrsida med filmer. Vi tittade rätt länge på olika klipp med tjejer och killar, innan vi hamnade på sånt med sex med två eller flera tjejer. Vi tyckte båda att det var spännande att se på, och det ledde till att vi började prata mer om vår egen sexualitet, om onani och sånt, och det ledde till att vi pratade om, om vi blev kåta av att titta på det vi såg, och om vi kanske onanerat till sånt. Så då började vi som trigga varandra till att visa oss för varandra: först brösten, sen drog vi av oss byxorna, och sen visade vi när vi onanerade. Vi provade också sånt vi såg på klippen på datorn: att smeka varandra, att slicka varandra, och det slutade med att vi höll om varandra medan vi onanerade tills vi kom: hon smekte sig själv medan jag gned mig mot hennes lår.
    Sen dess har vi ofta haft sex med varandra, och provat mer och mer sånt som vi sett på datorn, och har efter hand vågat dela också de allra innersta fantasierna vi har, med varandra. Ja, också tjejer kan fantisera om inte så rumsrena saker... Tungan ute Vi har sex fortfarande nu tio år efter första gången, och har verkligen en fantastiskt avslappnad approach till det här med sexualitet. VI har båda killar nu, men det hon och jag har, är något annat, något som ingen av oss skulle vilja dela med våra killar. Jag älskar min sambo, verkligen, och vi har riktigt bra sex, men det jag delar med min bästa kompis, de hemligheter och innersta fantasier vi delar, skulle jag inte känna mig bekväm med att dela med honom. Så är det bara...

Varför väljer ni att ha förhållande med män, men att smyga med erat sex utåt? Väljer man män för att det är normen? Typiska uppsättning av familjen? För att man kan få barn med dom? Man attraheras av hur dom är i sättet?

Jag vill då inte ha förhållande med en tjej som påstår sig vara hetero, tända på tjejer och vilja ha sex/ha sex med dom.

Det känns lite falskt för min del. Man siktar/fantiserar efter något annat sexuellt/attraktion/sexiga i ett annat kön än det man är ihop med.

Tror inte min tjej tyckt det varit så roligt om jag fantisera om killar och låg med min polare. Då hade hon säkert tänkt att jag inte är attraherad av henne.

Tur att min tjej inte gör sånt eller velat ha sex med en annan tjej, då hade jag hellre varit utan.

Är det inte en grund i kärlek och förhållande att man är med det man tycker är attraktivast, sexigast, hetast, bästa vän, partner man kan vara med?
  • Anonym (Wille)
    Anonym (Bi) skrev 2024-09-22 00:58:08 följande:
    Det är vanligare att kvinnor är bi. Jag är bi men skulle inte uppskatta om min pojkvän var bi, skulle tycka att det var äckligt. Bisexuella män är absolut inte attraktivt. 
    Konstigt. Ni tjejer får vara bisexuell och tända på tjejer och killar ska svälja det? Men vi killar ?Får inte? det?

För mig hade det känts falskt i min relation om min tjej kände så.

Därav har jag varit tveksam till tjejer. Varför väljer man ens män. Tycker alla delar och attraktion ska finnas där.

Och undra varför så många tjejer är bi, men ändå säger sig vara hetero.
  • Anonym (Bi)
    Anonym (Wille) skrev 2024-09-22 01:02:28 följande:
    Konstigt. Ni tjejer får vara bisexuell och tända på tjejer och killar ska svälja det? Men vi killar ?Får inte? det?

För mig hade det känts falskt i min relation om min tjej kände så.

Därav har jag varit tveksam till tjejer. Varför väljer man ens män. Tycker alla delar och attraktion ska finnas där.

Och undra varför så många tjejer är bi, men ändå säger sig vara hetero.
    Ja, man kan inte rå för vad man attraheras av. Inga män som jag har varit tillsammans med har haft problem med att jag är bi, de har tvärtom uppskattat det och tyckt det är sexigt.

Jag kan inte svara för alla kvinnor och män men det är vanligt att män tycker att det är sexigt när kvinnor är bisexuella och det finns kvinnor som tycker att bisexuella män är sexigt, även om det är ovanligt.
  • Anonym (Anonym)

Ja jag har prövat det några gånger, tycker också att det är härligt men saknar inte det i vardagen nu när jag har man, barn och är gravid ? mycket nog. 

Min första gång var ganska överrumplande, hade snackat med en bekant typ hela kvällen på en fest, haft det trevligt och dessutom hade hon hela tiden pussat mig på munnen (ingen tunga) men jag hade inte en tanke på att det kunde vara något mer? hon frågade om jag ville hänga med henne hem och jag förväntade mig typ en efterfest medan hon förväntade sig mer? 🤩 

det var nog ett bra sätt, det bara hände liksom, när hon väl började hångla med mig och smeka mig osv kändes allt snabbt väldigt ? naturligt? Vi hade sex ganska ofta under något halvår typ men jag Insåg att jag inte kan vara ihop med en tjej, ör nog ganska hetero. Vi är nära vänner istället 

Jag hade aldrig haft en tanke på tjejsex innan dess men har alltid gillat kvinnokroppen sedan dess, det har blivit några gånger till men som sagt, förhållande och kärlek det kan jag nog bara känna för killar ? min sambo hoppas jag livet ut ❤️

• ESA83

Händer ibland. Alltid med samma tjej, bara för att det är mysigt. Men skulle aldrig kunna bli kär i en tjej.

• Anonym (%)

Nej, aldrig provat eftersom jag finner bara tanken på det hela totalt ointressant.

Lika ointressant som att gå in här och skriva sexhistorier i syfte att tillfredsställa fula, patetiska, asociala incelfjantar som försöker utnyttja kvinnor online för sexprat. 

• Smultron24
    Anonym (%) skrev 2024-11-01 21:14:39 följande:

Nej, aldrig provat eftersom jag finner bara tanken på det hela totalt ointressant.

Lika ointressant som att gå in här och skriva sexhistorier i syfte att tillfredsställa fula, patetiska, asociala incelfjantar som försöker utnyttja kvinnor online för sexprat. 

Vad menar du? 
Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???