• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Sara84

Har aldrig prövat :D
    Men är sugen på det
    Inte pojkvännen dock......vi får väl se *ler* Blir ju inget om han inte vill så....

• Good News

Lite kul det här:

"Jag är inte bisexuell men gillar tjejer ändå. Ehh, låter kanske konstigt men så är det."

Är inte det närmast en perfekt beskrivning av bi??

• Delia

Hej

Jag är bisexuell, men har inte gått hela vägen...
    haft chanser men då har man fått göra det hela bland lite folk..
    På nyår så var jag och min fästman på nyårs fest hos hans kompisar
    hade tråkigt i början, kände ingen men efter enkort stund så brukar jag slappna av och tjattra för mkt ibland hur som helst så kom en tjej fram till mig hon var inte min typ men hade det kul ihop och våra pojkvänner kände varan en aning...
    Hon stötte på mig och jag ville inget först men hon hade inte varit med om det tidigare och ville och min fästman och hennes kille hade inget imot inte alla andra 4 killar som var där heller vi började hångla och smeka varandra hon var bra...
    Vi skulle om han som äge lägenheten hade låtit oss änvända hans säng...
    Vi gick där ifrån till deras hus men vi däckade till när vi väl landade på sängen...

Det finns en tjej som jag gillar, hon är tyvärr på lumpen nu så kommer inte se henne så mkt men hon och min fästman får mitt hjärta att ta extra skutt...
    Vi har inte heller gått hela vägen men intresset finns där för oss båda...
    Vi får se om det någonsin blir av...

Min fästman vet om allt detta och skulle vilja vara med någongång...

Det är nåt han får drömma om eller när han låter 2 killar till vara med för trekant med 2 killar har jag redan haft...
    men man vet aldrig..

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Nyfiken)

Hej, jag är också nyfiken på de.. men man vet ju inte hur man ska ta sig till.. 🤷🏻?♀️

• Anonym (-)

Nej, och kommer inte att göra det heller. Har redan en kvinnlig kropp som jag är fullt nöjd med och behöver inga fler. 

• Anonym (Vår)

Nej, det har jag inte och de kommer inte att hända heller

• Anonym (Sara)

Jag har "provat" med tre nära vänner som ung 
    Vi har inga problem att umgås efteråt och vi kunde stå och småhångla på fester utan problem

Alla är vi gifta med män och har barn och umgås fortfarande
    Men nej skulle inte göra det idag 

• SannnaB

Det har jag testat och det var underbart! Det var med en kompis efter en flaska vin. 

• Anonym (Ja)

Jag funderade på att testa en gång, då jag känner mig bisexuell men nog inte är det :D Den här damen visste innan att jag ville ta det väldigt försiktigt och att jag inte hade gjort det förut, men hon betedde sig väldigt påträngande direkt ändå, väldigt manligt grottmänniskobeteende vill jag kalla det. Inte lyssna på nej osv. 

Det slutade med att jag fysiskt fick brottas och ta fast henne i något som tydligen heter "full nelson" släpa henne till dörren, kasta ut henne och kasta kläderna på henne. Lärde mig att kvinnor kan vara lika äckliga på det sättet som män. 

Sedan dess har jag inte försökt igen.

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???