• Anonym

Tjejer...har ni provat tjejsex???

Jag har funderat en hel del på det. Många av mina kompisar har provat det, och gillar det. Dom har gjort det av ren nyfikenhet. Jag kan inte tänka mig att vara med en kompis pga att det kan skada vänskapen.
    Om jag nu skulle få för mig att prova så skulle jag nog vilja ha någon som provat det innan.
    Har ni provat och vem gjorde ni det med. Vad och hur gjorde ni??
    Ni som tycker detta är för privat behöver ju inte svara.
    Från en nyfiken.

• Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???
  • Anonym

Jag har prövat, gick dock därifrån efter ett tag. Det var inget för mig.. men har iaf prövat, en erfarenhet rikare

• Anonym

Jag har provat, med en kompis. Och vi är fortfarande kompisar. Vi såg det som en kul grej som båda ville prova. Ingen av oss hade gjort det innan. Sen har jag haft trekant med en annan kompis men då har det varit en kille med.
    Det går en nystartad serie på 3:an som heter L Word, den handlar uteslutande om lesbiska och bisexuella par och singlar. Där kan man lära sig en del roliga saker Mycket sex är det, jag blev nästan chockad när jag tittade på den. Försökte föreställa mig hur reaktionerna skulle ha varit om det hade handlat om bögar...
    Jag tror att det kan vara både för och nackdelar med att testa med någon som har gjort det förut. Fördelen är ju att den redan "kan" det, och vet hur man "ska göra"... Nackdelen är att man kanske känner sig lite underlägsen och oerfaren. Men det beror ju helt på vem man gör det med och vad man har för "deal".
    Jag skulle kunna tänka mig att göra om det, men just nu nöjer jag mig att fantisera om tjejsex, för det gör mig rejält upphetsad. Trots att jag inte är homosexuell eller ens bisexuell, för jag skulle nog inte kunna bli kär i en tjej. (Fast bisexuell kanske man är om man kan tänka sig ha sex med samma kön... jag vet inte hur de gränserna fungerar.) Hur som helst är det häftigt och nåt du absolut ska testa om du känner för det! Lycka till!

• Anonym

Har inte provat ännu men hoppas verkligen få göra det, svårt att veta vart man ska träffa nån bara som vill samma sak...

• Anonym

Jag har provat..det e inte alls dumt..men det fattas nått(snoppen)*ler*...

• Anonym

Har aldrig prövat mer än att hångla med tjejer. Men jag tror inte att jag skulle vilja. Fantiserar om tjejer gör jag däremot. Det är väldigt upphetsande.
    Väljer att va anonym pga att jag tycker mitt sexliv är min ensak. Men vill ändå bidra med min åsikt.

• Anonym

Har prövat tjejsex med en kompis. Det bara blev, men det var längesedan. Vi låg på samma nivå, var lite äventyrliga av oss över lag på den tiden.

Skulle kunna tänka mig det igen. Min man har dessutom inget emot det, men jag har inte hittat någon tjej att bli upphetsad över än.

Lycka till om du testar, det är mysigt och annorlunda.

• Anonym

Jag skulle gärna villja prova. men hur får man tag i någon annan som vill prova??=p

• Anonym

Har inte provat och skulle inte heller vilja göra det!

• Anonym

Själv tycker jag tjejer är väldigt vackra att se på. Men jag tänder inte på tjejer sexuellt vilket gör att jag har avstått tjejsex. Jag nöjer mig med att titta på avstånd.... ;)

Svar på tråden Tjejer...har ni provat tjejsex???