Känsliga rummet: Familjejuridik-Vårdnadstvist forum

Rubrik Kategori Senaste svar Visningar Svar
umgås (ej) med icke biologiska barn av Anony­m (TS) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Filli)
Äldre 8 Jul 19:40
9,7k 71 Hej!Hjälp mig att tänka klart.Min man har levt med en tjej där de fick ett barn. Efter att... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Filli) Äldre 8 Jul 19:40
71
9,7k
Hemfridsbrott? av Anony­m (Får man glra så?) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist nevermind
Äldre 8 Jul 16:20
2,5k 15 Min pojkvän har flyttat ut sedan en tid tillbaka, men han har fortsatt vara skriven på min... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist never­m­ind Äldre 8 Jul 16:20
15
2,5k
Bästa advokaten i Skåne av Anony­m (Förä­l­der) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Förälder)
Äldre 3 Jul 18:42
2,6k 7 Hej alla.Idag fick jag ett brev från exets advokat.Det handlar om vårt gemensamma barn som... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Förälder) Äldre 3 Jul 18:42
7
2,6k
Flytt till annan kommun - pappan vägrar skriva på flyttanmälan av Anony­m (Flyt­t­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Rätten)
Äldre 18 Jun 20:32
5,0k 11 Vi har varit separerade sedan 8 år tillbaka. Barnet står skrivet hos mig men bor vv. Vi bo... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Rätten) Äldre 18 Jun 20:32
11
5,0k
Ensamvårdnad? Mannen är galen. av Anony­m (Syst­e­rn) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Knut)
Äldre 17 Jun 14:42
2,6k 7 Som rubriken lyder så behöver jag veta mer om hur det går till med att få ensam vårdnad. V... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Knut) Äldre 17 Jun 14:42
7
2,6k
Skiljas, hon vägrar skriva på av Dex Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (spelar ingen roll)
Äldre 8 Jun 06:59
5,2k 7 Vi var överens om att skiljas för en månad sedan. Sen vägrade hon skriva på blanketten. Ja... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (spelar ingen roll) Äldre 8 Jun 06:59
7
5,2k
Rädd att sexleksaker ska hittas efter min död av Anony­m (Anon­y­ma tråds­t­artar­e­n) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Ha)
Äldre 29 May 20:25
4,7k 22 Den här trådstarten kanske passar bättre här än i sex och samlevnad om det är en juridisk... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Ha) Äldre 29 May 20:25
22
4,7k
Gemensam vårdnad jobbar utomlands av Anony­m (Ork) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (mm)
Äldre 27 May 20:15
2,8k 8 Jag jobbar utomlands 3v åt gången plus en del tid på kontoret, men är då hemma morgon och... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (mm) Äldre 27 May 20:15
8
2,8k
Oddsen för gemensam vårdnad av Anony­m (ts) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Brumma
Äldre 17 May 06:11
5,7k 52 Jag har träffat en man till och från under våren. För tre veckor sen hade vi sex och han k... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Brumm­a Äldre 17 May 06:11
52
5,7k
Kontrakt lagligt av Anony­m (kont­r­akt) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Femhenist
Äldre 14 May 09:18
1,7k 5 Jag vill vara anonym i denna fråga, därför valde jag Känsliga rummet.Frågan hade kunnat po... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Femhe­n­ist Äldre 14 May 09:18
5
1,7k
Skada eller nytta? av Anony­m (Skad­a eller nytta­?­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Skada eller nytta?)
Äldre 11 May 16:08
3,4k 10 Jag och barnens pappa separerade för flera år sedan. Han har sedan dess bott utomlands. Ha... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Skada eller nytta?) Äldre 11 May 16:08
10
3,4k
Delad eller enskild av Anony­m (snar­t ex fru) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (snart ex fru)
Äldre 8 May 19:10
1,5k 6 HejNu ska vi skiljas och vi är på gång att skriva under papper.Ser nu att vi måste bestämm... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (snart ex fru) Äldre 8 May 19:10
6
1,5k
Närä att kollapsa idag,efter"samarbete" av Anony­m (Ånge­s­t) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Ångest)
Äldre 7 May 13:53
5,2k 25 Efter år av hot och trasserier ,så börjar min kropp reagera negativt.Är orolig hur jag ska... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Ångest) Äldre 7 May 13:53
25
5,2k
Pappa med kommunikationssvårigheter av Anony­m (Frus­t­rerad­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Cilla)
Äldre 7 May 13:37
6,0k 13 La detta under Familjejuridik då jag tänker att denna typ av problematik ofta slutar i jus... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Cilla) Äldre 7 May 13:37
13
6,0k
Måste jag prata med både pappan och ombudet? av Anony­m (Vad gälle­r under tvist­?­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist 1,1k 0 Mitt ex har stämt mig på umgänge och i det ingår sommar och semester. Så nu ska jag svara... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Obesvarade
0
1,1k
Sommarumgänge av Anony­m (Sedv­a­nligt­?­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Knut)
Äldre 6 May 13:49
2,6k 22 Mitt barns pappa har stämt mig på umgänge. Där anger advokaten att pappan vill ha "sedvanl... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Knut) Äldre 6 May 13:49
22
2,6k
Växelvis boende,hur ofta byta av Anony­m (Samo­s­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (jo)
Äldre 3 May 10:51
3,8k 9 Vi har 3 barn på 3, 6 och 8 år och efter mkt om och men ska vi separera, sista två åren ha... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (jo) Äldre 3 May 10:51
9
3,8k
Vårdnad och umgänge av Anony­m (Rosa­) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (ooo)
Äldre 1 May 16:13
1,1k 3 Har blivit stämd på vårdnad och umgänge.. Jag har ensam vårdnad om barnet (4 år) och haft... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (ooo) Äldre 1 May 16:13
3
1,1k
Kan man vägra att lämna barnet? av Anony­m (undr­a­r) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (va)
Äldre 1 May 16:11
6,9k 22 Har en fråga om umgängesresor för barn.Tingsrätten beslutade vart barnet skulle bo och vil... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (va) Äldre 1 May 16:11
22
6,9k
Orolig att han skickar blanketten hjälp! av Anony­m (Orol­i­g) Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Orolig)
Äldre 26 Apr 19:56
4,4k 16 Hej, jag behöver er hjälp! jag har ensamvårdnad för min son och det har jag haft sedan fö... Familjej­uridik-V­årdnadst­vist Anonym (Orolig) Äldre 26 Apr 19:56
16
4,4k