• Ettanvandarnamn123

BIM februari 2023

Här kommer en ny lista för februari. För att lägga in dig på listan, kopiera senaste kommentaren med listan och lägg in ditt datum och namn, och om du vill också vilket nummer i ordningen det kommande barnet blir samt hur många försök du är på.

När du har fått ett + eller mens så uppdatera gärna listan igen :) 

4/2 ettanvandarnamn123,1a barnet, 7e försöket

• Svar på tråden BIM februari 2023
  • Barbrastreisand
    Syskonförsök skrev 2023-02-28 16:47:16 följande:
    Spännade, hur går det med dig nu? hur känns det?
    jag känner mig sjukt nog gravid? illamående igår kväll och imorse. Fick äta frukt för att ens överleva utan att spy på förmiddagen på jobbet. Brösten känns gigantiska och ömmar. Tog ett test med tanke på allt (jag hade ju en minimal blödning jag ändå Trodde var mens) MEN något är ju där på testet..men får avvakta några dagar till och prova igen. 
    Det där är ju definitivt ett streck!! Åh håller alla tummar och tår! 

Min mens kom idag punktligt så blev inget denna gång heller.
  • Syskonförsök

Åh, jag hoppas men vågar inte tro. Med min tur så är jag inställd på att det är spök och jag är skengravid. Men hoppas såklart!🥺 kommer mer tester idag så provar kanske sen eller imorgon bitti. tack!! 

åh vad tråkigt, jag håller tummarna för nästa gång❤️

Barbrastreisand skrev 2023-02-28 22:31:07 följande:
    Det där är ju definitivt ett streck!! Åh håller alla tummar och tår! 

Min mens kom idag punktligt så blev inget denna gång heller.
  • Karrobruden
    Sanlin90 skrev 2023-03-01 08:31:00 följande:

Såg helt klart något svagt idag på tidigt test

Åh, håler tummarna!
  • Syskonförsök

Åh så spännande!! Ingen bild?? Jag sitter på jobbet och mår pyton och är så sugen på att köpa med ett test och testa nu på jobbet eller hemma sen😂 undrar så om detta faktiskt är en graviditet. 

Sanlin90 skrev 2023-03-01 08:31:00 följande:

Såg helt klart något svagt idag på tidigt test

• Sanlin90

Syns inte superbra i familjelivs extremdåliga upplösning men nått är det där, beställt andra test för babyplan suger egentligen!
  • Syskonförsök

Ser en antydan av skugga men ja, svårt på familjeliv bild! 

Sanlin90 skrev 2023-03-01 09:10:06 följande:
    Syns inte superbra i familjelivs extremdåliga upplösning men nått är det där, beställt andra test för babyplan suger egentligen!
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-01 05:55:15 följande:

Åh, jag hoppas men vågar inte tro. Med min tur så är jag inställd på att det är spök och jag är skengravid. Men hoppas såklart!🥺 kommer mer tester idag så provar kanske sen eller imorgon bitti. tack!! 

åh vad tråkigt, jag håller tummarna för nästa gång❤️

Har du testat? ❤️
  • Syskonförsök

Tog ett babyplan testa tidigt igår men tyckte mig inte ens se antydan på de!!! Så de var kanske spök. De är konstigt bara för hela kroppen skriker gravid. Tror verkligen jag blivit helt kocko av all stress kring detta under snart ett år! Så planerar att skita i alla tester nu och pausa lite och invänta april innan vi försöker igen så jag får en liten paus! 

t123 skrev 2023-03-02 12:01:05 följande:
    Har du testat? ❤️
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-02 16:23:57 följande:

Tog ett babyplan testa tidigt igår men tyckte mig inte ens se antydan på de!!! Så de var kanske spök. De är konstigt bara för hela kroppen skriker gravid. Tror verkligen jag blivit helt kocko av all stress kring detta under snart ett år! Så planerar att skita i alla tester nu och pausa lite och invänta april innan vi försöker igen så jag får en liten paus! 

Åh men vad förvånad jag blir, det var ju så himla tydligt på testet du visade!! 😨 Det låter i alla fall klokt, så himla jobbigt när man börjar känna att det blir för tungt. Invänta april och DÅ ska det bli er tur! Vi gör nog ett försök i mars också nu, har ju blivit gravid två senaste cyklerna men det har blivit missfall så jag är orolig att nåt i kroppen är knasigt efter mitt MA i december 😑
  • Syskonförsök

Jaaa jag vet! 
    Åh. Är det första barnet? När fick du MA, vilken vecka? 
    Det är säkert inget knasigt utan det fäster snart MEN vet du annars om du är RH negativ? Det är en osannolik gissning men jag har förstått det som att är en RH negativ ska en även få en spruta vid MA eller kanske varje graviditet för att inte bilda antikroppar för nästa graviditet. Håller tummarna att det dock går nästa gång ❤️❤️

t123 skrev 2023-03-02 19:28:13 följande:
    Åh men vad förvånad jag blir, det var ju så himla tydligt på testet du visade!! 😨 Det låter i alla fall klokt, så himla jobbigt när man börjar känna att det blir för tungt. Invänta april och DÅ ska det bli er tur! Vi gör nog ett försök i mars också nu, har ju blivit gravid två senaste cyklerna men det har blivit missfall så jag är orolig att nåt i kroppen är knasigt efter mitt MA i december 😑
  • t123
    Syskonförsök skrev 2023-03-02 21:52:35 följande:

Jaaa jag vet! 
    Åh. Är det första barnet? När fick du MA, vilken vecka? 
    Det är säkert inget knasigt utan det fäster snart MEN vet du annars om du är RH negativ? Det är en osannolik gissning men jag har förstått det som att är en RH negativ ska en även få en spruta vid MA eller kanske varje graviditet för att inte bilda antikroppar för nästa graviditet. Håller tummarna att det dock går nästa gång ❤️❤️

Nej det är fjärde! Tack och lov att jag redan har tre små hemma som underhåller mig/oss! En fyra är bara en väldig lyx att få tänker jag 😍
  • Syskonförsök

Aaaha men då kommer det säkert snart en som vill stanna 🥰🥰🥰

t123 skrev 2023-03-02 23:23:51 följande:
    Nej det är fjärde! Tack och lov att jag redan har tre små hemma som underhåller mig/oss! En fyra är bara en väldig lyx att få tänker jag 😍
Svar på tråden BIM februari 2023