• t123

BIM februari 2023

Hoppar in här, fick ett MA i vecka 12 (avstannade i vecka 10) i december, första cykeln kom igång bra och blev gravid direkt nyss men det blev nog en kemisk graviditet för mensen kom ändå några dagar sent. Så på det igen nu! 😊 BIM kring 12/2 tror jag!

Tänkte börja ta Apiforce (bidrottninggelé) nu på ?mensdag? 3, det fick ordning på mina hormoner efter ett tidigare missfall och jag blev gravid den cykeln. Så tänkte testa ifall hormonerna är lite huller om buller just nu 😊

• t123

Är det fler som ligger ungefär lika i cykeln som mig? Alltså ett par dagar efter ÄL? Jag är på ÄL+2 eller 3 ☺️ Men vet inte vad jag ska tro om den här cykeln, tempen har hoppat upp och ner ända sen mensen (som jag tror var ett missfall, kemisk graviditet då jag plussade innan och sen kom mensen några dagar senare). Brukar ligga stabilt på 36,3 innan ÄL och sen över 36,7 efter. Men nu har det varit väldigt hoppigt! Så jag har inga stora förhoppningar riktigt men lite hopp finns förstås ändå eftersom jag tror att jag haft ägglossning.

• t123
    Ellie21 skrev 2023-02-05 14:00:36 följande:

Vi har försökt att få barn i 1 år, tycker min kurva ser lite konstig ut denna månad..någon som vart med om en kurva som går lite upp och ner och ändå blivit gravida? Skäms

Grattis till er som plussat!! Hjärta
    Undrar samma, min kurva ser väldigt lik din ut! Jag brukar inte ha sådär upp och ner utan det brukar vara mycket jämnare, så jag har ingen erfarenhet. hoppas verkligen att det ändå går att bli gravid 😅
  • t123

Jag tror att jag plussade idag, på äl+11. Vågar inte tro nåt efter en kemisk graviditet förra cykeln och MA i december!  Men hoppas 🙈

• t123

Mina svaga test från RFSU bekräftades med ett digitalt  nyss, ÄL+12 (bim imorgon)❣️

• t123
    Syskonförsök skrev 2023-02-13 17:39:57 följande:

Men grattis!!! Denna gång är det minsann din tur så det stannar, det tror jag ❤️❤️❤️❤️

Tusen tack!! Hoppas 😍❤️ Håller alla tummar för dig nu, kommer fortsätta kika in här!
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 18:01:39 följande:

T123: åh stort grattis !!! 😍❤️ Känns som många plussar. Hoppas ni smittar av er till oss andra 🥰

Åh TACK ❤️ Skickar massa pepp! När har du bim?
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 19:20:15 följande:
    På lördag, så några dagar kvar 😊
    Ja men då närmar det sig! Jag hade inte alls en bra magkänsla för den här cykeln, dels har tempen varit märklig innan ägglossningen och dels har jag inte känt nåt förrän igår/idag. Har mer känts som vanlig mensvärk osv! Så det kan verkligen kännas hur som helst inser jag 😅
  • t123
    Foodie92 skrev 2023-02-13 20:15:32 följande:

T123: testade du bara då eller testade du något innan med?

Jag har haft känningar men just nu mår jag bara pms dåligt. Molvärkt, frusen, trött och huvudvärk.

Testade några dagar innan, även igår kväll med digitalt men då fick jag Inte gravid. Så det låg nog precis på gränsen! Fick en rejäl dipp i tempen äl+9 så tänker att implantationen var då, så det behövdes någon dag till kanske 😊

Väldigt lika symtom som jag har haft sista dagarna!! Ska du testa på BIM eller innan? 😍
  • t123
    Ellie21 skrev 2023-02-14 16:36:02 följande:

Grattis till alla plus 🥳❤️

Ni som är gravida, känner ni några symptom? Är bara i v.5 men blir lite orolig då jag hade ömma bröst, illamående och öm om magen redan i v.4 med förra graviditeten 🙈 Känns ju inte på riktigt just nu 😅

Detsamma till dig 😍 Vad har du räknat ut för BF?

Jag har inte så mycket symtom än, uppsvälld mage, lite halsbränna, hungrig snabbt och lite sånt smått och ganska otydligt. Illamåendet brukar komma kring vecka 7 för mig! Gruvar mig samtidigt som det ju är ett gott tecken 😅 
Svar på tråden BIM februari 2023