Sale skrev 2014-05-20 08:00:52 följande:
Jag var och testade den senaste modellen för ett par månader sen, kanske i feb-mars (så det är väl 2013 för de nya modellerna släpps väl typ nu?) och den lät inte alls något när jag vandrade omkring i butiken. Hade det varit ett klickande ljud så hade jag definitivt reagerat på det.
Om du vill och jag har vägarna förbi så kan jag kolla på den vagnen som finns i den butiken jag var på (Lekia i Kungens Kurva) och se om den låter. Vet dock inte exakt när det skulle kunna bli. Annars kan ju ett tips vara att maila till Trille och fråga - de om någon borde veta.
Jo, detta hade du säkert reagerat på för jag reagerade på det klickande ljudet, man har ju förståelse för att det ska klicka till när man får in läget rätt, men inte när man kör med den osv..
Jo, men om du skulle ha vägarna förbi skulle du kunna testa och sen säga till, hade varit bra också. Det kan ju vara så att 2014-modellerna har precis kommit ut den senaste månaden iaf, för det var endast 2014-modeller i butiken.
Jag får väl annars maila dom också för att se, men man tycker som sagt inte det ska låta så, annars skulle väl ingen köpt vagnen.