• moii

har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?

är snart halvvägs i graviditeten och har börjat fundera lite över vilka prylar som ska infrskaffas vad det lider.

Jag har varit på lekia och kikat lite på vagnar och fastnat lite för Vipern från babytrold men hittar inga tester eller något om den. det enda jag hittar är att den är godkänd enligt skandinavisk standard, men vet någon nåt mer?

• Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?
  • johannni

Vet ni om det är någon skillnad på 2011:an och den nya 2012:an? Förutom färgerna då :)

• johannni

Fick en överaskning av min käresta idag när jag kom hem, stog en trille där :D men vi byggde ihop den och upptäckte att vi inte hittade myggnätet? Ska inte det vara inbyggt i liggdelen?

• Marlin16

Det sitter innanför den stående kanten på locket jättepraktiskt även som solskydd!

• Hute

Jag är ju inte ens gravid men längtar otroligt efter denna vagn....dock får jag ju vänta med att köpa...stora barnet åker tyvärr inte vagn längre heller...
    Men tills det är dags för mig att köpa så kanske det har kommit massa nya vagnar, även om denna står högt i kurs oavsett känns det som. 

• johannni

Ja vi letade där men hittade inget:s kan det skilja från modellerna? Sen reagerade vi på sättet man fäller ihop vagnen på, jag trodde man var tvungen att både hålla in knappen på handdaget oxh vrida på grejen på vänstra sidan.. att dey var som en spärr liksom att man var tvungen att göra båda. Men den hoppar ur när man bara vrider på grejen?

• tumlaren

Ni som har Trille, vad har ni för åkpåsar till? Jag har sett en Brio Shiny jag vill ha men vill inte köpa det innan jag bestämt mig för vagn. Funkar de flesta eller vad?

• mrsbarry
    johannni skrev 2012-06-08 21:26:02 följande:
    Fick en överaskning av min käresta idag när jag kom hem, stog en trille där :D men vi byggde ihop den och upptäckte att vi inte hittade myggnätet? Ska inte det vara inbyggt i liggdelen?

finns inte på min heller som jag köpte för ca en månad sen som va helt ny från fabriken, alltså det är något som de hade på vagnarna kanske från 2011 eller ngt, fanns inte på min iaf.. men barnvagnsaffären va sn'älla och la med ett myggnät, för man förväntar ju sig att det ska finnas där.. så kanske kontakta dom ?
  • Marlin16

Tumlaren. Jag är inte så bra på det där med åkpåse.. Vi köpte en märkeslös som vi hade i när lillan var nyfödd och låg i liggdelen. Nu behövs ju ingen. Sen får vi se vad man har till sittdelen, den vi har borde var för liten, tror jag...

Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?