• moii

har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?

är snart halvvägs i graviditeten och har börjat fundera lite över vilka prylar som ska infrskaffas vad det lider.

Jag har varit på lekia och kikat lite på vagnar och fastnat lite för Vipern från babytrold men hittar inga tester eller något om den. det enda jag hittar är att den är godkänd enligt skandinavisk standard, men vet någon nåt mer?

• Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?
  • Svartvinbär

Det enda är väl om det blir något fel på vagnen eller något som behöver lagas, känns bättre att ha en butik att åka till då?!
    Ni som köpt Vipern har ni köpt i butik eller på nätet? 

• moii

Lekia kungens kurva har och även ett par ställen till i sthlm

• Hute
    Svartvinbär skrev 2012-05-24 17:45:59 följande:
    Hute: Vart bor du?
    Jag har bara sett den på ett ställe där vi bor :(
    Göteborg..har sett att storken ska ha den? stämmer det?
  • Nisanfisan

Hej alla! Jag är jätte sugen själv på en trille och kommer nog att köpa en sådan. Jag läste om testet på Råd och Rön. Det stod att i sittdelen fanns ingen säkerthet och att det finns klämrisk mellan chassit och sittdelen. 

Jag kan så lite om barnvagnar, vad betyder det egentligen? Är det jätte farligt?
    Trillens liggdelen fick bäst betyg och på sottdelen kom den på delad 3:e plats.

• mrsbarry

Ni har som har tidningen eller ngt så, kan ni inte lägga in bild här i tråden så man kan läsa genom det? Gällandes trillen alltså, det där med sittdelen låter ju sådär roligt, men man får ej så mkt uppfattning av ovanstående inlägg..

• Svartvinbär

Tycker det som stod i Råd&Rön inte var till så mycket hjälp egentligen
    Men för er som inte har tidningen finns det nu att läsa på nätet för en slant..
    Gå bara in på hemsidan. 

• mrsbarry
    Svartvinbär skrev 2012-05-26 16:42:15 följande:
    Tycker det som stod i Råd&Rön inte var till så mycket hjälp egentligen
    Men för er som inte har tidningen finns det nu att läsa på nätet för en slant..
    Gå bara in på hemsidan. 

jo jag såg det, men tkr 35 kr är för mkt för att läsa ett test om en vagn jag redan köpt haha.. men om du har tidningen och orkar citera vad som står om sittdelen så skulle jag vara mkt tacksam = )
Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?