• moii

har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?

är snart halvvägs i graviditeten och har börjat fundera lite över vilka prylar som ska infrskaffas vad det lider.

Jag har varit på lekia och kikat lite på vagnar och fastnat lite för Vipern från babytrold men hittar inga tester eller något om den. det enda jag hittar är att den är godkänd enligt skandinavisk standard, men vet någon nåt mer?

• Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?
  • Lelle79

Ja, hör av mig på söndag så fort vi vart o känt på lite vagnar i affären.

• Lelle79

Hallå igen, 

Angående vagnen så var varenda barnvagnsaffär i stan stängd idag, så det blev inte något känt och testat. Nu har vi lyckats få till att vi kan gå på onsdag och titta, så jag återkommer så fort jag bara varit i en affär och känt lite på den tillsammans med killen. Men om allt går bra och den känns bra så vill vi gärna köpa din.

På återhörande!

• Marlin16

Gör så! Det låter bra! Och du får som sagt höra av dig om du vill komma hit och kolla, det går bra! Jag hade kriteriet stora svängbara hjul när jag köpte min. Och den är nog rätt överlägsen sin klass. Jag gillar luftdäcken för att det blir mjukare. Och den är betydligt högre och bekvämare höjd på än många andra! Vi hörs på onsdag! Vill du komma förbi redan då så hör av dig!

• Lelle79

Hej igen, 

Jag har matroo79@gmail.com. Vore toppen med bilder. Ska titta i eftermiddag i barnvagnsaffärerna. Hör av mig när vi varit och kollat. Den enda nackdel jag ev kan hitta med trille viper för vår del är att det är en duo inte en kombi. Hade kanske varit bra med en mjuklift att bära in och ut eftersom vi kanske kommer att bo i hyreshus utan hiss. Men annars verkar det vara en bra vagn! Men som sagt, hör av mig i eftermiddag/kväll. Jag jobbar sedan torsdag fredag och vet inte hur det ser ut för min sambo, på lördag åker jag bort över helgen men är tillbaka på måndag. Så tisdag eller något i nästa vecka borde vi kunna komma och titta, om inte redan nu på torsdag eller fredag (måste kolla med killen hur han jobbar osv). 

Hörs snart igen, 
    Matilda

• Hute
    lilyros skrev 2012-08-16 21:19:10 följande:
    Älskar vagnen, har haft den i 5mån nu :)
    Du störs inte av ljusinsläppet som bli i suffletten?
    Tycker att det verkar lite skumt att dom har lämnat det så..hmm... 
  • Marlin16

Jag tycker sällan det har varit ett problem. Och ofta har jag haft en filt beredd att hänga ner ändå om det är soligt så då är den ändå där som skydd. Men verkligen inget jag sett son dåligt! Ofta uppskattar bebisen att den rör sig lite där och bidrar till roligare utsikt med färger och ljus som syns.

Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?