• moii

har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?

är snart halvvägs i graviditeten och har börjat fundera lite över vilka prylar som ska infrskaffas vad det lider.

Jag har varit på lekia och kikat lite på vagnar och fastnat lite för Vipern från babytrold men hittar inga tester eller något om den. det enda jag hittar är att den är godkänd enligt skandinavisk standard, men vet någon nåt mer?

• Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?
  • moii

Såg idag att trille viper fick bäst i test i nya råd och rön :)

• Marlin16

Å vad roligt. Den känns så "anonym".. Den förtjänar minst lika mycket respekt som buggan!

• moii

Haha det vet jag inte ;) den är ju inte så gammal heller. Hur som helst så det fanns synpunkter och klämrisk med sittdelen i testet men den vann överlägset över emmaljunga och nån brio och ett par till . Jag läste också att alla de vagnar som testades ansågs stora och bökiga på bussar, men det vet jag inte precis.. Möjligen om man jämför med just vagnar som buggan kanske?

• moii

Nya numret råd och rön, papperstidningen så tyvärr jag kan inte länka, den kommer nog som länk snart någonstans.

• Marlin16

Trillen blir så kompakt om man fäller in handtagen och samtidigt som framhjulen är svängbara gör den nog väldigt väldigt smidig. Jag trivs o åker lätt buss mm.
    Buggan har jag ju inte själv men i jämförelse är den väldigt låg och har inte samma storlek på hjulen vilket gör den sämre i snö bla.

• moii

Marlin jag skojade lite jag vet att de är olika och så. Jag hade helst köpt en trille men då hade vi fått byta bil vilket hade blivit dyrt i längden då vi fick köpa en bugga Alm visserligen inte är uthämtad ännu men jag har testat både den och vipern massor och vet att de båda är bra vagnar - inte nödvändigtvis på samma sätt dock :)

• Hute

i vilka butiker finna Vipern 4s?
    Har sett cobra och ngn mer, men vipern är fortfarande rätt anonym tycker jag, men den borde väl komma mer och mer nu när den fick så bra i Råd och Rön..eller??
    Såg iaf en igår när jag var ute och gick...fiiiiin vagn och barnet som låg i var stort, men hade mycket plats. Jag har nämligen en tendens att få stora barn och var rädd att liggdelen skulle vara liten. 

Svar på tråden har någon en uppfattning om Trille Viper (babytrold)?