Marlin16 skrev 2012-08-20 07:58:06 följande:
Jag håller helt med! Det är skitsvårt att försöka prova vagnar. Min bugga går väldigt bra på ojämnt underlag så jag vet inte varför folk tycker den är stum, den stöter inte alls!!. Klart att det säkert finns att få bättre, men bra är den! Men små hjul är det, och dom är inte optimala om det är högre gupp.. Jag har haft min bugga 2 veckor nu och ska sälja, det var ju ett bra sätt att få prova den iaf. Men nu blir det brio go som fälls i ett stycke.
Även om däcken är bra på Trille så skulle jag avråda om du vet med dig att du ska köra på ojämnt underlag..
Dock funkar ju Buggan väldigt bra om du vänder på handtaget och kör med de stora hjulen före! Jag har testat på stig med rötter och en ridbana med djupare sand, det är super!! Så den kan absolut ändå vara ett alternativ!!
Du hänger i Barnvagnsgruppen på FB va?
Byter vagnar till höger och vänster
Jag har också varit inne på Brio Go, men vet inte om jag verkligen gillar utformningen på den..samt att det inte blir fullt liggläge i sittdelen..
Jag vill nog verkligen ha lufthjul...så Go går ju bort på den punkten också...Hade varit bra om man kunde fått Donkeyhjul fram på Camen =)