• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-04-06 20:26:48 följande:
    Jag förtjänar väl ingen realation just nu med någon
    Jodå,men tror att du måste ta tag i dina problem först.
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 20:53:05 följande:
    Nej det är det verkligen inte 
    Ok, då var det en annan eller om du inte vågar erkänna😉
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-04-06 21:12:21 följande:
    Ok, då var det en annan eller om du inte vågar erkänna😉
    Ja jag är ärlig. 
  • Anonym (J)

Är ändå ingen som bara ligger med folk hur som helst, men vet inte varför du frågar om detta och vad det spelar för roll heller. 

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 20:56:14 följande:
    Vad skönt att det gick bra att prata med honom. Han verkar ju inte helt stängd för att försöka igen, men samtidigt vågar han ju (såklart) inte lova något än. Men helt förståeligt.

Pratade ni nåt om att ses igen och när? 

Ja, men det gick bra. Var väl i början han hade lite frågor som han var väldigt hård på men ville ha raka svar. Som sagt nu har jag ju ingenting att förlora så jag var ärlig i allt där också även om det var jobbigt för det är mycket skäms kudde också. 

Nej, han är inte stängd helt! Men han var också väldigt klar med att han inte litar på mig och att jag måste visa att han kan börja göra det. Men så får vi båda känna hur det känns men han klargjorde att det kommer ta ett tag och att jag inte ska ha för höga förväntningar 

Ja, han sa att jag skulle ringa honom efter att jag har tagit första samtalet, så är väl upp till mig att bevisa något. Blev väl som en spark att komma igång med allt

• Fridolini
    molly50 skrev 2025-04-06 21:04:43 följande:
    Jodå,men tror att du måste ta tag i dina problem först.
    Ja, jag funderar på att boka en tid på tisdag
  • molly50
    Fridolini skrev 2025-04-06 21:27:02 följande:
    Ja,det tycker jag.
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 21:18:58 följande:

Är ändå ingen som bara ligger med folk hur som helst, men vet inte varför du frågar om detta och vad det spelar för roll heller. 

Övertrött blev lite trams då.

Men det var i en annan tråd 
  • Anonym (Anno  Nym)
    Fridolini skrev 2025-04-06 21:27:02 följande:
    Boka en tid var?
    Bra att du tar tag i det.