• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 15:14:10 följande:
    Har jag sagt det? De får ju ge det tid såklart. Hon får ju jobba för det om det ska funka överhuvudtaget.
    Ja, du svarade ju på mitt inlägg som handlade om söndagen, han kan inte veta om TS kommer tala sanning då.
  • Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 15:15:03 följande:
    Men hon går ju jobba upp tilliten. Om han någonsin får fullständig tillit igen.

Det är HANS val om han ger henne en chans igen. 
    Jag pratar om idag. Hon kommer inte hinna jobba upp någon tillit till idag.
  • Anonym (J)
    Anonym (123456) skrev 2025-04-06 15:32:28 följande:
    Jag pratar om idag. Hon kommer inte hinna jobba upp någon tillit till idag.

Nej självklart inte. Jag skrev ju att det kommer ta tid. Om det någonsin är möjligt. 

Men det är hans val om han vill ge henne en chans till. De får (precis som ts själv sa) ta det långsamt fram isåfall. Så tilliten kan byggas upp igen.

• Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 16:09:02 följande:

Nej självklart inte. Jag skrev ju att det kommer ta tid. Om det någonsin är möjligt. 

Men det är hans val om han vill ge henne en chans till. De får (precis som ts själv sa) ta det långsamt fram isåfall. Så tilliten kan byggas upp igen.

Fattar inte varför du säger detta till mig. Har inte frågat eller pratat om det. Jag diskuterade söndagen alltså idag.
  • Anonym (J)
    Anonym (123456) skrev 2025-04-06 16:53:58 följande:
    Fattar inte varför du säger detta till mig. Har inte frågat eller pratat om det. Jag diskuterade söndagen alltså idag.
    Du säger att ts inte kan bygga upp tilliten till idag. Därför skrev jag så. 
  • Anonym (J)

Så då sa jag att nej det har jag inte påstått heller utan självklart tar det tid. Vet inte varför du påtalar detta hela tiden. 

• Anonym (123456)
    Anonym (J) skrev 2025-04-06 17:10:51 följande:
    Du säger att ts inte kan bygga upp tilliten till idag. Därför skrev jag så. 
    Fast jag diskuterade ju angående idag. Så det är inget svar till mig att du berättar vad som kanske ska hända längre fram.
  • Jessican922
    Anonym (123456) skrev 2025-04-06 17:28:16 följande:
    Fast jag diskuterade ju angående idag. Så det är inget svar till mig att du berättar vad som kanske ska hända längre fram.
    Det var det visst. Det var ett svar på att han inte kommer hinna få tillit tills idag. 
  • Anonym (J)

Vem har ens påstått att det ska fixas direkt? 

• Anonym (123456)
    Jessican922 skrev 2025-04-06 17:32:35 följande:
    Det var det visst. Det var ett svar på att han inte kommer hinna få tillit tills idag. 
    Precis, han kommer inte få någon tillit tills idag så det är inget svar till varför han ska tro på något hon säger idag. Vilket var vad jag diskuterade om.