• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Fridolini
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-03-17 11:27:42 följande:

Ja du?! Det är en bra talang att skryta med. Bra på att ljuga. Jösses! De flesta tycker att ditt beteende är förjävligt här i tråden. Inte bara jag som kallar dig för äckel. Jag skulle inte tveka en sekund över att avslöja dig. Det vore ett sant nöje. Skvallergubbe kan jag aldrig bli. Ung det var jag för länge sedan. 
    Tar fram popcornen och väntar in din krasch. 

Ibland behöver man ljuga och då vill man ljuga bra. Jasså, vem mer en du har kallat mig för äckel? Bevisa, nej du ljög dåligt. Men av vilken anledning skulle du avslöja vilja avslöja mig? 

Ok, du har lite konstigt ordförråd för att vara gammal 

• Fridolini
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 11:27:55 följande:

Fridolini skrev 2025-03-15 16:40:03 följande:
    Spänningen
    Vad menar du? I ett inlägg svarar du en person att du gör detta enbart för spänningen, men sen skriver du att du älskar den andre mannen och funderar på om du ska välja honom istället för din sambo?
      Menar att i början var det bara för spänningen me det förvandlades till kärlek och jag har tänkt, tänkt och tänkt men jag älskar dom båda mycket nu
  • Fridolini
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 11:34:05 följande:
    Ni har bara haft sexträffar på jobbet? Vad är det för en galning som skulle tro att det snart gör er till ett par?
     I början var det bara på jobbet men efter ca 6 månader så har det blivit mer o mer utanför jobb.
  • Anonym (123456)
    Fridolini skrev 2025-03-17 14:33:46 följande:
     I början var det bara på jobbet men efter ca 6 månader så har det blivit mer o mer utanför jobb.
    Gör ni annat än sex också?

Var tror din sambo att du är om du försvinner på fritiden?
  • Anonym (123456)
    Fridolini skrev 2025-03-17 14:25:52 följande:

Jag delar unte med mig om hur mycket detaljer så som du vill. Men mestadels nu sår det hemma hos honom, även i varandras rum på kontoret och på hotell.

Varför tar ni in på hotell?
  • Fridolini
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 14:37:05 följande:
    Gör ni annat än sex också?

Var tror din sambo att du är om du försvinner på fritiden?
    Ja, det har blivit mer de som par gör.

Det är där han har börja undra. Men En av mina vänner och min sambo kommer verkligen inte överens så jag säger att jag gör saker med henne när jag är med kollegan på fritiden och han frågar
  • Fridolini
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 14:38:48 följande:
    Varför tar ni in på hotell?
    När min sambo tex har åkt hem över en helg till sina föräldrar så har jag ibland sagt att jag jobbar och kan inte följa med vilket han förstår. Då har jag tagit kollegan istället till en annan stad för att mysa och äta gott mm
  • Anonym (Kimchi)

Det är ett par tre stycken till som säger att du är ett 
    äckel. Tycker det räcker att jag säger det. Du knullar på jobbet. Du tror inte att kollegor snappar upp det? Att du inte tagit hem honom på ett halvår. Han vet hur det ligger till. Snart kommer din väninna ta bladet från munnen och tipsa din sambo. Spelar ingen roll. Det kommer att komma fram förr eller senare. Snyggt jobbat att köra rysk roulette med graviditet och STD. Jävulskt ansvarsfullt! Typiskt slynigt beteende. Fortsätter käka popcorn och väntar på kraschen. 
    Förresten - intressant inlägg om att din sambo också knullar bredvid. 

• Raggartjejen
    Fridolini skrev 2025-03-17 14:20:35 följande:
    Fast det är lättare sagt en gjort
    Har du försökt?
    T.e.x att sluta vara otrogen mot din sambo  eftersom fu inte vill bli bedragen eller sluta ljuga för kollegan om att du är singel. 
  • Anonym (J)

Jaha så du gjorde en tråd ändå som vi bad dig om i dem andra tråden du förstörde genom att prata om dig själv. Vad bra. Men det kunde du väl ha gjort tidigare? Den är ju numera är borttagen pga ditt spam där i. 

Svar på tråden Jobb