• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Fridolini
    Anonym skrev 2025-03-15 00:36:19 följande:
    Varför skulle du äcklas av något som du själv utför då?
    Varför ska din sambo leva med ett äckel som saknar människovärde och bör malas ner mot ett vinterdäck?
    Vetskapen att min sambo skulle knulla någon annan och sen mig, kanske på samma dag. om han hade vart otrogen så skulle jag äcklas av denna tanke.

Fast jag är inget äckel, visst jag är otrogen men är inte de du säger
  • Anonym
    Fridolini skrev 2025-03-15 00:41:34 följande:
    Antingen missat eller glömt din fråga. Men jag svarar helt ärligt gratis 
    Uppenbarligen inte. Mina två frågor två frågor står ju i trådens första inlägg?
  • Anonym
    Fridolini skrev 2025-03-15 00:41:34 följande:
    Antingen missat eller glömt din fråga. Men jag svarar helt ärligt gratis 
    Min senaste fråga fråga löd "Varför ska din sambo leva med ett äckel som saknar människovärde och bör malas ner mot ett vinterdäck?". Även detta gör din demens att du tror dig missa men ha besvarat.
  • Fridolini
    Anonym skrev 2025-03-15 03:43:55 följande:
    Uppenbarligen inte. Mina två frågor två frågor står ju i trådens första inlägg?
    Fast dom har jag väl svarat på nu?Hur är minnet på dig?
  • Fridolini
    Anonym skrev 2025-03-15 03:47:58 följande:
    Min senaste fråga fråga löd "Varför ska din sambo leva med ett äckel som saknar människovärde och bör malas ner mot ett vinterdäck?". Även detta gör din demens att du tror dig missa men ha besvarat.
    Jag har ju svarat dig, men verkar som du inte vill läsa de jag skriver😁
  • Anonym (?)
    Fridolini skrev 2025-03-15 15:21:22 följande:
    Nej
    Stackars sambo i sånt fall
  • Anonym (varje gång)
    Anonym (?) skrev 2025-03-15 14:32:56 följande:

Trolltråd?

obvi
  • Fridolini
    Anonym (?) skrev 2025-03-15 15:25:51 följande:
    Stackars sambo i sånt fall