• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Fridolini
    Anonym (Kimchi) skrev 2025-03-17 15:03:14 följande:

Det är ett par tre stycken till som säger att du är ett 
    äckel. Tycker det räcker att jag säger det. Du knullar på jobbet. Du tror inte att kollegor snappar upp det? Att du inte tagit hem honom på ett halvår. Han vet hur det ligger till. Snart kommer din väninna ta bladet från munnen och tipsa din sambo. Spelar ingen roll. Det kommer att komma fram förr eller senare. Snyggt jobbat att köra rysk roulette med graviditet och STD. Jävulskt ansvarsfullt! Typiskt slynigt beteende. Fortsätter käka popcorn och väntar på kraschen. 
    Förresten - intressant inlägg om att din sambo också knullar bredvid. 

Ja, men då får ni tycka det jag är inte de enda äcklet här. Det är inte så att kollegor ser när vi knullar. Nej, för han tror att jag ärr inneboende och bara hyr ett rum typ. Min vän kommer inte säga något då min sambo och vän inte går ihop. 

Du har inte svarat varför du skulle vilja avslöja mig? 
  • Fridolini
    Raggartjejen skrev 2025-03-17 15:19:12 följande:
    Har du försökt?
    T.e.x att sluta vara otrogen mot din sambo  eftersom fu inte vill bli bedragen eller sluta ljuga för kollegan om att du är singel. 
    Tanken fanns i början men jag har inte försökt 
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-17 16:20:03 följande:
    Ja, men då får ni tycka det jag är inte de enda äcklet här. Det är inte så att kollegor ser när vi knullar. Nej, för han tror att jag ärr inneboende och bara hyr ett rum typ. Min vän kommer inte säga något då min sambo och vän inte går ihop. 

Du har inte svarat varför du skulle vilja avslöja mig? 
    Så din stackars kille får reda på det och kan hitta en trogen och snäll tjej 
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-17 16:23:00 följande:
    Tanken fanns i början men jag har inte försökt 

Nej för du är rädd att få skit för det. 

Hur var din uppväxt om man får fråga? 

• Anonym (J)

Få skit för att säga som det är? menade jag såklart 

• Anonym (123456)

Nej det verkar inte troligt, det är så vitt jag vet bara tre stycken i den här tråden som tycker så. De kan ju följa sitt eget råd och stå för att de tycker så.

Anonym (Audrey) skrev 2025-03-17 16:15:35 följande:

Då kan det ju bli rätt tomt här? För det är nog inte särskilt många som vill stötta otrogna?

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 15:39:22 följande:

Jaha så du gjorde en tråd ändå som vi bad dig om i dem andra tråden du förstörde genom att prata om dig själv. Vad bra. Men det kunde du väl ha gjort tidigare? Den är ju numera är borttagen pga ditt spam där i. 

Fast det du inte förstår lilla du, är att jag hade gjort den innan ni började tjata
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 15:42:56 följande:

I den andra tråden sa du att du inte ville såra honom. Att du är rädd för att bli kallad fula ord, och sa ?men hur ska jag må då?? 

Som sagt, han har rätt att veta. Rätt att få välja om han vill fortsätta vara med dig eller inte. 

I förra tråden sa du dock att du var så duktig å att ljuga att han. Absolut inte anade något. Nu säger du att han gör det så du ser. dett kommer nog fram förr eller snedare. Men du är ju bara 19, du har väl inte så mkt erfarenhet än.

När jag var 20 trodde jag också att jag hade erfarenhet. Det är inte så längesen. Men jäklar vad man lär sig mycket med tiden. Det bara är så.

Ja, det står jag fortfarande för.

Men han vet ju inget  så han väljer mig.

han har haft aningar ja, men han har gått på mina lögner

klagan på min ålder hela tiden. Typiskt äldre kvinnor som ska hacka på unga
  • Anonym (Kimchi)

Ja ja. Du målar in dig i ett hörn snart. Var inte så säker på att väninnan inte säger nått. Hon gillar honom inte och vad är då bättre än att berätta för honom. Bara en tanke. Sagt det tidigare att om du dumpar jobbarkompisen kan han bli hämndlysten. Hur länge tror du att han köper att du hyr ett rum. Bara kolla MerInfo, MrKoll osv så upptäcker han att du hyr ett rum av en man i en mindre lgh. Hur sannolikt är det? Fräscht också att se abort som ett bra alternativ. Du vet väl att STD är anmälningspliktigt så båda killarna får brev. Ljug dig ur det om du kan! 

Kollegorna fattar mer än du tror. Likaså din sambo. Eller någon annan kring dig. Blir nog att krypa hem till morsan när det rasar kring dig. Ungdomligt ovett. 

Brukar fullständigt skita i vad andra gör men dig skulle vara ett sant nöje att avslöja. Bara för att skit ska skit ha. Bara för att. Inget annat. Det är det stora avslöjandet. 

• Fridolini
    Noname00 skrev 2025-03-17 15:43:46 följande:
    På vilket sätt vill du att man ska tänka på den som bedrar?
    Ja det är så jäkla lätt att vi som är otrogna att sätta oss i ett fack för vi tydligen bara ta och acceptera att bli kallade för tex, svin,äckel, kräk mm. Vi är också människor med känslor och man orkar inte heller höra och bli behandlad som de ovan hela tiden och att folk ska tycka att det är ok.
Svar på tråden Jobb