Anonym (Kimchi) skrev 2025-03-16 23:26:25 följande:
Vad är du ute efter då? När du inte vill såra någon? Att bli kär är inte fel. Felet du gör är att du ljuger och agerar fullt ut på dina känslor. Har inte vett att känna skam eller skuld. Ditt alibi är att du älskar de här männen. Det håller inte. Har ingen relevans för ditt beteende. Så du menar då att det är ok att ljuga och vara otrogen om du älskar männen? Hur fick du ihop det? Du kan inte bli något annat än ett äckel pga ditt beteende. Du ljuger två män rätt upp i ansiktet. Du är otrogen. Du kanske ska göra slut lite längre fram men just nu kan du inte för du älskar bägge två. Vilket jävla trams. Du älskar bada dig själv. Är inte kapabel till något annat. Du missar helt poängen och innebörden av att älska. Det Visar du genom ditt beteende. Äckliga slyna. Om männen visste vad du höll på med skulle ingen av dem vilja ta i dig ens med tång. Spelar ingen roll vilket kön med det beteendet så försök inte. En man skulle vara ett svin han med.
Det är inte meningen att såra någon medvetet, även om jag förstår att det blir så om sanningen kommer fram. Jag har blivit kär och älskar 2 st män samtidigt det är det som blev fel. Du har förmodligen svårt att förstå för förmodligen har du aldrig älskat 2 st män samtidigt.
Visst har ljugit för dom men det är inte direkt att jag ljuger varje gång och jag visar även min kärlek till dom, jag är kärleksfull och visar uppskattning.Hur jag känner inombords när jag ljuger vet du inget om, klart att jag skäms. Ja, jag har förstått att jag är ett äckel i dina ögon men du känner mig inte heller. Jag är otrogen och ljuger, men har även sagt flera ggr att jag måste snart ta ett beslut hur/vem jag vill leva med.
Jag älskar inte bara mig själv utan även dom 2 män. Hur tror du det känns när du kallar mig för äckliga slyna typ i varje inlägg du gör? vill du själv bli kallad de? Männen ska inte få veta hur allt ligger till som sagt.