• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Noname00
    Fridolini skrev 2025-03-17 09:57:23 följande:
    Det är blandat
    Är det bra?
    Vart på jobbet har ni sex, vad jobbar du med?
  • Anonym (123456)
    Anonym (Audrey) skrev 2025-03-16 18:02:39 följande:

Vet killen du är otrogen med att du är upptagen?

Om du älskar din sambo som du säger, så borde du tänka på hans känslor främst. Det minsta du kan göra, är att låta honom få avgöra om han vill leva med dig. Eller om han vill leva i ett polyamoröst förhållande eller ett öppet förhållande.

Om man verkligen älskar någon så sätter man de i främsta rummet. Den personens känslor blir extremty viktiga. Om han inte vill gå med på poly eller öppet så har du ju ändå den andra killen kvar. 

Om det är sant att han sätter TS känslor i främsta rummet så är han ok med detta
  • Anonym (Kimchi)

Ja du?! Det är en bra talang att skryta med. Bra på att ljuga. Jösses! De flesta tycker att ditt beteende är förjävligt här i tråden. Inte bara jag som kallar dig för äckel. Jag skulle inte tveka en sekund över att avslöja dig. Det vore ett sant nöje. Skvallergubbe kan jag aldrig bli. Ung det var jag för länge sedan. 
    Tar fram popcornen och väntar in din krasch. 

• Anonym (123456)
    Fridolini skrev 2025-03-16 18:16:06 följande:
    Nej, han tror att jag är singel.

Jag älskar båda 

Fridolini skrev 2025-03-15 16:40:03 följande:
    Spänningen
    Vad menar du? I ett inlägg svarar du en person att du gör detta enbart för spänningen, men sen skriver du att du älskar den andre mannen och funderar på om du ska välja honom istället för din sambo?
  • Anonym (123456)
    Fridolini skrev 2025-03-17 01:38:13 följande:
    Vadå psykopat vibbar. Sluta snacka skit då du du tydligen inte vet vad du snackar om.

Jag vet mycket väl att det är min sambo jag är ihop med,
    men eftersom jag har sagt till kollegan att jag är singel så kanske han snart anser att tvi ska snart kalla oss för par. Jag är ingen ängel vi alla kan göra fel inkl jag. Nu gör jag fel och jag få snart besluta om jag ska dumpa mi. Sambo för att fortsätta med min kollega eller om jag avslutar kollegan och fortsätter med min sambo.

Visst tyck att jag är en skit men kärlek kan man inte rå för
    Ni har bara haft sexträffar på jobbet? Vad är det för en galning som skulle tro att det snart gör er till ett par?
  • Fridolini
    Anonym (Audrey) skrev 2025-03-17 10:28:35 följande:
    Hoppas du skojar?

Annars kanske den andra får reda på det genom en könssjukdom eller att du blir gravid. Då lär inte någon av killarna vilja ha med dig att göra, och då kommer du nog få höra värre ord än du vill höra.
    Behöver inte bli några könssjukdomar och jag är inte slarvig. Jag har koll så jag kan göra abort i sådana fall.

Så sanningen kommer inte fram
  • Fridolini
    Anonym (usch) skrev 2025-03-17 10:53:37 följande:

Du är otrogen mot sambon fast du inte skulle vilja att han var det mot dig. Dessutom ljuger du för älskaren om att du är singel. Så behandlar man inte människor man älskar.

Nej, det är väl ingen som vill bli bedragen, eller vill du? Nej, det här inte riktigt snällt men svår sits
  • Fridolini
    Raggartjejen skrev 2025-03-17 11:02:22 följande:
    Instämmer!
    Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad!
    Fast det är lättare sagt en gjort
  • Fridolini
    molly50 skrev 2025-03-17 11:03:15 följande:
    Ja,exakt så. Även om man blir förälskad i någon annan än den man är tillsammans med så måste man inte agera på känslorna.
    Då är det ärligare att göra slut innan man väljer att vara otrogen.
    Men du verkar bara älska dig själv så jag tycker att du borde göra slut med båda innan du har sårat båda två,och sen leka av dig ordentligt innan du inleder något seriöst med någon igen.
    Fast jag tänkte inte den förarga perioden och sen när jag började gör det så blev det svårt då jag älskar dom båda. jag vet ju att jag måste välja snart och sköta detta snyggt så ingen få veta. 
  • Fridolini
    Noname00 skrev 2025-03-17 11:09:40 följande:
    Är det bra?
    Vart på jobbet har ni sex, vad jobbar du med?

Jag delar unte med mig om hur mycket detaljer så som du vill. Men mestadels nu sår det hemma hos honom, även i varandras rum på kontoret och på hotell.

Svar på tråden Jobb