• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-17 16:54:26 följande:
    Förutom otroheten så är jag snäll mot honom

Ja otrogna brukar vara lite sådär extra gulliga emellanåt så det kan ju göra att han fattar genom bara det också. 

Hoppas du duschar mellan dina ligg iallafall, inte alla som gör det.

• Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 17:25:19 följande:
    Är inte mkt äldre än dig men tillräckligt för att veta att man faktiskt inte har så mkt erfarenhet som 19-åring. 
    Och jag vet att du är tillräckligt feg för att inte säga din ålder. Men man kanske blir fegare ju äldre man blir?
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 17:25:46 följande:

Han VÄLJER inte dig, han vet inget annat. 

Han behöver ju inte veta heller
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 17:26:48 följande:

Precis! Har du ens tänkt på detta, ts? Eller ja juste din kille vet ju inte. 

Men han anar. Så jo, han vet. Han spelar bara med att han tror på dig. Man gör så, man håller koll.

Klart jag har har tänkt på de.

Så du påstår att han håller koll på? Han har iallafall inte hittat något bevis isåfall
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 17:28:32 följande:

Jaha men om du bara är människa, ts och berätta för din kille då! Säg att du saknar spänning! Men att du vill vara med honom. Och att du har gjort ett stort misstag typ. 

Han är också en människa med känslor. Du sparkar på honom.

Fast Som jag har sagt flera ggr så älskar jag ju nu både sambo och kollega det blir bara knas nu om jag säger något.

Jag är dock kärleksfull mot honom när vi är tillsammans. Tror knappast jag går någon kärlek om jag säger sanningen 
  • Fridolini
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 17:30:00 följande:

Ja otrogna brukar vara lite sådär extra gulliga emellanåt så det kan ju göra att han fattar genom bara det också. 

Hoppas du duschar mellan dina ligg iallafall, inte alla som gör det.

Jag har vart lika kärleksfull från start så inget jag har ändrat på.

Men ge dig, vad tror du om mig? Jag är inte äcklig som sliter att duscha mellan liggen.
  • Anonym (Audrey)
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 16:27:50 följande:

Nej det verkar inte troligt, det är så vitt jag vet bara tre stycken i den här tråden som tycker så. De kan ju följa sitt eget råd och stå för att de tycker så.

Jag vet inte vad du menar med tre som tycker så. Tycker vad?

Jag svarade på ?ni som stöttar ts tänk på att svara som hon gillar?. Varför ska man svara som hon gillar? Man ska svara ärligt.

Jag menar inte med fula ord, men stöttar det gör jag verkligen inte. Det var det jag menade med att det skulle bli rätt tomt, om vi bara skulle skriva det hon gillar, och stötta det hon gör. 

Jag har inte sett nån som stöttar otrohet. Bara folk som reagerar olika.

• Fridolini
    Fridolini skrev 2025-03-17 18:55:18 följande:
    Jag har vart lika kärleksfull från start så inget jag har ändrat på.

Men ge dig, vad tror du om mig? Jag är inte äcklig som sliter att duscha mellan liggen.
    Rättelse 
    Jag är inte så äcklig som skiter att duscha mellan liggen.

klart jag duschar.
  • Anonym (Donna)
    Fridolini skrev 2025-03-17 19:11:12 följande:
    Rättelse 
    Jag är inte så äcklig som skiter att duscha mellan liggen.

klart jag duschar.
    Är inte så klart, är man grisig på ett sätt så kan man mycket väl också vara det på andra.

Är du en liten tonåring fortfarande så förstår jag att du inte vågar erkänna för din "sambo", gissar att du bor hos honom och om du inte ska bo kvar så blir det att återinta tonårsrummet.
  • Fridolini
    Anonym (Donna) skrev 2025-03-17 19:22:22 följande:
    Är inte så klart, är man grisig på ett sätt så kan man mycket väl också vara det på andra.

Är du en liten tonåring fortfarande så förstår jag att du inte vågar erkänna för din "sambo", gissar att du bor hos honom och om du inte ska bo kvar så blir det att återinta tonårsrummet.
    Hygien ska man sköta oavsett 

Eh? Jag är 19 år så är vuxen, så vet inte vad du pratar om