• Fridolini

Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

• Svar på tråden Jobb
  • Anonym (J)
    Fridolini skrev 2025-03-17 14:48:42 följande:
    När min sambo tex har åkt hem över en helg till sina föräldrar så har jag ibland sagt att jag jobbar och kan inte följa med vilket han förstår. Då har jag tagit kollegan istället till en annan stad för att mysa och äta gott mm

I den andra tråden sa du att du inte ville såra honom. Att du är rädd för att bli kallad fula ord, och sa ?men hur ska jag må då?? 

Som sagt, han har rätt att veta. Rätt att få välja om han vill fortsätta vara med dig eller inte. 

I förra tråden sa du dock att du var så duktig å att ljuga att han. Absolut inte anade något. Nu säger du att han gör det så du ser. dett kommer nog fram förr eller snedare. Men du är ju bara 19, du har väl inte så mkt erfarenhet än.

När jag var 20 trodde jag också att jag hade erfarenhet. Det är inte så längesen. Men jäklar vad man lär sig mycket med tiden. Det bara är så.

• Anonym (J)
    Raggartjejen skrev 2025-03-17 15:19:12 följande:
    Har du försökt?
    T.e.x att sluta vara otrogen mot din sambo  eftersom fu inte vill bli bedragen eller sluta ljuga för kollegan om att du är singel. 
    Troligtvis inte. Hon saknar ju spänningen. 
  • Noname00
    Fridolini skrev 2025-03-14 11:02:18 följande:
    Jobb

Jag har vart otrogen mot min sambo i ca 8 månader nu. Jag förstår att ni som är trogna inte tror att man älskar sin partner och att ni tycker att det är ett grisigt beteende. Men jag kan inte vara utan min sambo men jag vill heller inte släppa min kollega, då jag även kan få mig ett knull på jobbet. Det får mig att känna mig busig och snuskig på samma gång, vilket jag gillar.

Men min sambo verkar börja misstänka något då han har börjat konfrontera mig. känns jobbigt att ljuga för honom men som ni förstår så är det mycket konsekvenser som blir om det kommer fram. 

Någon som är i samma sits? Hur känns det för er och hur har det gått? 

Känns som alla bara tänker på den som är/blivig bedragen. vilket jag tycker är fel

På vilket sätt vill du att man ska tänka på den som bedrar?
  • Anonym (Fy dig)

Payback is a bitch Fridolini!

• Anonym (J)
    Noname00 skrev 2025-03-17 15:43:46 följande:
    På vilket sätt vill du att man ska tänka på den som bedrar?
    Det är ju synd om henne om man kallar henne fula ord pga otroheten, säger hon, 
  • Anonym (Fy dig)
    Anonym (J) skrev 2025-03-17 15:57:01 följande:
    Det är ju synd om henne om man kallar henne fula ord pga otroheten, säger hon, 
    Skit ska skit ha!
  • Anonym (123456)

Glöm nu inte att bara skriva inlägg som TS gillar, alla ni som tycker man ska stötta trådstartaren och respektera att hon inte vill ha en viss typ av svar.

• Anonym (Audrey)
    Anonym (123456) skrev 2025-03-17 15:59:36 följande:

Glöm nu inte att bara skriva inlägg som TS gillar, alla ni som tycker man ska stötta trådstartaren och respektera att hon inte vill ha en viss typ av svar.

Då kan det ju bli rätt tomt här? För det är nog inte särskilt många som vill stötta otrogna?

Att Fridolini.
    Jag tycker det låter jobbigt att ha förälskat sig i två personer. 
    Du kanske borde tänka efter varför du kände behovet av spänning i ditt förhållande. Ett förhållande är inte alltid kul och en dans på rosor. Det kommer alltid finnas bra och dåliga perioder. Men det var ditt behov av spänning som du valde att agera på, och det i sin tur ledde till att du befinner dig där du är just nu. 

Men du verkar inte särskilt brydd eller orolig. Då är det svårt att veta om du saknar samvete, eller om du bara hittar på. I vilket fall som helst så betyder inte att man inte måste få könssjukdomar när man kör oskyddat, samma sak som att det inte händer. Att göra aborter på det sättet är inget preventivmedel. Du kan må dåligt av det i framtiden. Just saying.

Om du smittar ner de kommer det bli det värsta sättet att få reda på en otrohet. Alldeles oförlåtligt. Eller hur hade du känt, om du fått reda på att sambon varit otrogen p.g.a att han smittat dig?

• Meddelande borttaget
  • Anonym (J)
    Anonym (Audrey) skrev 2025-03-17 16:15:35 följande:

Då kan det ju bli rätt tomt här? För det är nog inte särskilt många som vill stötta otrogna?

Att Fridolini.
    Jag tycker det låter jobbigt att ha förälskat sig i två personer. Du kanske borde tänka efter varför du kände behovet av spänning i ditt förhållande. Ett förhållande är inte alltid kul och en dans på rosor. Det kommer alltid finnas bra och dåliga perioder. Men det var ditt behov av spänning som du valde att agera på, och det i sin tur ledde till att du befinner dig där du är just nu. 

Men du verkar inte särskilt brydd eller orolig. Då är det svårt att veta om du saknar samvete, eller om du bara hittar på. I vilket fall som helst så betyder inte att man inte måste få könssjukdomar när man kör oskyddat, samma sak som att det inte händer. Att göra aborter på det sättet är inget preventivmedel. Du kan må dåligt av det i framtiden. Just saying.

Om du smittar ner de kommer det bli det värsta sättet att få reda på en otrohet. Alldeles oförlåtligt. Eller hur hade du känt, om du fått reda på att sambon varit otrogen p.g.a att han smittat dig?

Hon säger att hon saknar spänningen med sin kille. Men att hon är med honom för trygghet.
Svar på tråden Jobb