• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Siripiri
    mo4s skrev 2024-11-30 22:29:57 följande:

Efter att ha fått lite höjning på LH- teststickan idag tog jag ett digitalt test på kvällen och fick fast gubbe. Kunde inte låta bli att kolla med Clearblue advanced också, samma där. Tog en teststicka som visade 0.54. 

La in detta som peak i appen Premom och nu ser det ut såhär; jag antar att jag ska lita på Lh-testerna framför temperaturen...?

Det här med att man släpper ägg 24-36h efter peak verkar inte ju inte stämma för fler än mig 🙈 när mitt teststreck var starkare än kontroll (aka peak) då höll jag på att ägglossa, för jag både känner och såg det på tempen följande dag 😁 
  • Malines
    mo4s skrev 2024-11-30 22:29:57 följande:

Efter att ha fått lite höjning på LH- teststickan idag tog jag ett digitalt test på kvällen och fick fast gubbe. Kunde inte låta bli att kolla med Clearblue advanced också, samma där. Tog en teststicka som visade 0.54. 

La in detta som peak i appen Premom och nu ser det ut såhär; jag antar att jag ska lita på Lh-testerna framför temperaturen...?

Vi verkar vara väldigt synkade haha! Fick också min fasta glada smiley nu på kvällen, testade imorse och har haft tre dagar blinkande smiley på morgonen. Dessutom är min man också ute på galej med grabbarna ikväll haha 😅 Dock har vi inte haft mys de två senaste dagarna, men försöker att inte stressa upp mig.. Frågan är ju dock hur nära inpå ägget släpper som siripiri skrev 🤔

• Anonym (Hoppaspånummer3)

Nu behöver jag inte tveka längre 🥰 

Lycka till alla här inne och grattis till er som redan plussat! ❤️
  • Väntarpå4an
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 05:56:00 följande:
    Nu behöver jag inte tveka längre 🥰 

Lycka till alla här inne och grattis till er som redan plussat! ❤️
    Massa grattis ❤️❤️❤️
  • Väntarpå4an

Ni som plussat! 
    Vad hade ni för symptom?
    Ni som väntar på bim!
    Känner ni några symptom? 
    ❤️🥰

Väntarpå4an skrev 2024-12-01 06:20:04 följande:

Ni som plussat! 
    Vad hade ni för symptom?
    Ni som väntar på bim!
    Känner ni några symptom? 
    ❤️🥰

Tack! ❤️

Jag har sen typ ÄL+8 känt av rätt mycket molvärk och en hel del illamående. Hade även metallsmak i munnen en dag och fått blodtrycksfall när jag rest mig upp.
  • Väntarpå4an
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 06:39:23 följande:
    Tack! ❤️

Jag har sen typ ÄL+8 känt av rätt mycket molvärk och en hel del illamående. Hade även metallsmak i munnen en dag och fått blodtrycksfall när jag rest mig upp.
    Så skönt att få det bekräftat nu😍🙏
    Vilken dag är du på nu i cykeln? 
    Jag är bara på äl+6 men känner något, sen vad det är de är frågan😅
  • Sanso

Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰 
    Väntarpå4an skrev 2024-12-01 07:15:55 följande:
    Så skönt att få det bekräftat nu😍🙏
    Vilken dag är du på nu i cykeln? 
    Jag är bara på äl+6 men känner något, sen vad det är de är frågan😅
    Verkligen! Bara att hålla tummarna att det går vägen 🙏 Jag är på dag 24, brukar normalt ha en cykel på 26-27 dagar men förra månaden var den hela 33 dagar. Hade precis tagit ut min kopparspiral då, vet inte riktigt om det var därför cykeln blev lite rubbad 🤔

Vad spännande! Jag håller tummarna för dig! När är BIM? Ser att det blir fjärde barnet för dig, hur gamla är de andra? Jag har två pojkar, 4 och 2,5 så detta blir vårt tredje och sista barn 🥰
    Sanso skrev 2024-12-01 07:32:17 följande:

Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰 
    Grattis, vad rolig! 🥰 När blir BF? 
Svar på tråden BIM december