• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Jen20
    Siripiri skrev 2024-12-01 13:34:59 följande:
    Malines skrev 2024-12-01 12:48:00 följande:

Tycker definitivt också du ska åka in och kolla om de säger det, sparar dessutom på vårdens resurser att gå i tid och inte dra ut på de så att de kan få chans att bli värre och bli mer akut för dig också ❤️

Tog mig mod till och åkte in, mötes såklart av ?ett plus är alltid ett plus även om det är svagt?. Hatar när dem säger de.. hade jag haft mycket HCG hade det vart starkt streck.. 😒  samt har ju faktiskt ont på ena sidan, samt med stor Sannorlikhet endometrios + har haft klamydia utan att veta om det för massa år sedan i ett halvår. Så nästan att under att jag inte fått ett ektopiskt innan.. 

tack för pepp hurni ♥️♥️♥️
    Så de undersökte dig inte och du fick åka hem?😠
  • NassaNisse

Ni som kör med ägglossningstest stickor 
    hur långt efter mensen brukar ni börja testa? 

min mens började 24/11 och är ju nu slut sen ett antal dagar tillbaka 

ville testa ett ägglossningarnas för 3 dagar sen på sticka och fick ett svagt streck (jag vet att det är negativt) men har testat både igår och idag och det blir starkare och starkare redan 
    brukar det vara så för er? 

väldigt ny på ägglossningstest med stickor 😇

• Siripiri
    Jen20 skrev 2024-12-01 14:11:37 följande:
    Så de undersökte dig inte och du fick åka hem?😠
    Joo dem tog som tur emot mig men kände mig inte välkommen 😒 Fick sitta ner och vänta, tagit blod blodprov och blodtryck nu vilket var kaos😅 har så mycket ångest just samt white rock syndrom.. så blir väldigt stressad utöver de bland vårdpersonal. Nu väntar jag på läkaren ♥️
  • mo4s
    Väntarpå4an skrev 2024-11-30 23:11:02 följande:
    Såg detta nu 😊 skönt nu vet du. Tempen kan ju ha stigit av flera anledningar. Nu håller vi tummarna i två veckor 🙏❤️
    Slutade du testa efter den fasta gubben? 
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-01 14:29:40 följande:
    Slutade du testa efter den fasta gubben? 
    Ja det gjorde jag 😊
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 14:25:07 följande:
    Joo dem tog som tur emot mig men kände mig inte välkommen 😒 Fick sitta ner och vänta, tagit blod blodprov och blodtryck nu vilket var kaos😅 har så mycket ångest just samt white rock syndrom.. så blir väldigt stressad utöver de bland vårdpersonal. Nu väntar jag på läkaren ♥️
    Hoppas det gick bättre sen, en del ska inte vara på den platsen de är när deras bemötande brister. Det är tråkigt att de bemötte dig så men så bra att du åkte och kollade upp det❤️
  • Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-12-01 16:17:15 följande:
    Hoppas det gick bättre sen, en del ska inte vara på den platsen de är när deras bemötande brister. Det är tråkigt att de bemötte dig så men så bra att du åkte och kollade upp det❤️
    Ja väldigt gulliga sjuksköterskor sen och läkaren hittade inget.. bara att jag höll på att ägglossa på vänster sida🙄 sedan att det fanns blåsor i den högra äggstocken som gör ont, men verkar inte vara något i äggledarna♥️ Frågan är varför jag fortsätter plussa då?! blödningen och smärtorna i början på veckan. Blir så frustrerad 😣 ett MA? Får se om jag blir mer klok av att läsa min journal sen. 
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 17:19:00 följande:
    Ja väldigt gulliga sjuksköterskor sen och läkaren hittade inget.. bara att jag höll på att ägglossa på vänster sida🙄 sedan att det fanns blåsor i den högra äggstocken som gör ont, men verkar inte vara något i äggledarna♥️ Frågan är varför jag fortsätter plussa då?! blödningen och smärtorna i början på veckan. Blir så frustrerad 😣 ett MA? Får se om jag blir mer klok av att läsa min journal sen. 
    Va bra ❤️
    Ja men gud så konstigt. De hade ingen teori som de sa till dig? Verkligen knepigt :(
  • NassaNisse

Hello alla kloka här inne! 

kan någon hjälpa mig tyda detta? Jag ser en klar stegring! Är sista det positiva? 

det konstiga är att jag hade mens som starta 25/11 och slutade 28/11 så jag borde bara vara på cykeldag 7 
    blir så full i undran? nån vänlig själ som kan hjälpa? 

• Anonym (Åvt)
    NassaNisse skrev 2024-12-01 18:50:36 följande:

Hello alla kloka här inne! 

kan någon hjälpa mig tyda detta? Jag ser en klar stegring! Är sista det positiva? 

det konstiga är att jag hade mens som starta 25/11 och slutade 28/11 så jag borde bara vara på cykeldag 7 
    blir så full i undran? nån vänlig själ som kan hjälpa? 

Tror inte det sista är positivt än, easy at home blir mycket mörkare än rfsu 
Svar på tråden BIM december