• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-12-01 17:27:52 följande:
    Va bra ❤️
    Ja men gud så konstigt. De hade ingen teori som de sa till dig? Verkligen knepigt :(
    Nope :( ganska säker på att det är ett X.. hittat fler storys som liknar min. Men när man har under 200 HCG så gör man ändå inget utan får bara vänta på de ska lösa sig själv ♥️
  • Väntarpå4an
    Siripiri skrev 2024-12-01 19:55:46 följande:
    Nope :( ganska säker på att det är ett X.. hittat fler storys som liknar min. Men när man har under 200 HCG så gör man ändå inget utan får bara vänta på de ska lösa sig själv ♥️
    Usch så jobbigt 😭💔 styrke kramar till er 
  • NassaNisse
    Anonym (Åvt) skrev 2024-12-01 19:21:13 följande:
    Tror inte det sista är positivt än, easy at home blir mycket mörkare än rfsu 
    Tack så mycket för svar då förstår jag varför det va sån skillnad lite bättre :)
  • Malines
    mo4s skrev 2024-12-01 13:27:44 följande:
    Har du också fortsatt testa idag? Kollade nyss och det fortsätter stiga, spännande att se när det avtar och hoppas att temperaturen ger bekräftelse om någon/några dagar 🙏🏼 Använder du någon app? 
    Jag tog en till imorse för att vara säker, sen brukar jag testa varje morgon tills den visar rund cirkel igen, har sparat alla mätare så man kan använda nya stickor i dem ändå medans ett visar glad smiley 😁 

Set låter positivt 🙌🏼 Jag tempar med Natural cycles sen kör jag flow också som lite back up och nyss testat logga stickorna i premom, men tycker den fungerar så där. Du då? 🤗
  • mo4s
    Malines skrev 2024-12-02 01:00:21 följande:
    Jag tog en till imorse för att vara säker, sen brukar jag testa varje morgon tills den visar rund cirkel igen, har sparat alla mätare så man kan använda nya stickor i dem ändå medans ett visar glad smiley 😁 

Set låter positivt 🙌🏼 Jag tempar med Natural cycles sen kör jag flow också som lite back up och nyss testat logga stickorna i premom, men tycker den fungerar så där. Du då? 🤗
    Smart, jag har också sparat för säkerhets skull 😂 Jag fortsatte testa under gårdagen, två gånger och tänkte testa med sticka och Clearblue digital idag och se om det dalar. 
    Imorse hade jag tempökning (igen, liknande som i fredags), men hoppas denna håller sig hög och bekräftar ägglossning. 

Brukar du ha några symtom på ägglossning? Jag har aldrig haft vad jag tänkt på men hade igårkväll och imorse lite molvärk.

Jag använder flera appar 🙈😂 Men mest Premom och flo.
    Vad var det som inte funkade med stickorna i Premom? 
  • Siripiri
    Väntarpå4an skrev 2024-12-01 20:26:17 följande:
    Usch så jobbigt 😭💔 styrke kramar till er 
    Ja detta suger :( 💔♥️ 
    Detta stod i journalen nu:

Rädd för äggstockscancer 😭 
  • Ellen24
    Siripiri skrev 2024-12-02 09:58:32 följande:
    Ja detta suger :( 💔♥️ 
    Detta stod i journalen nu:

Rädd för äggstockscancer 😭 
    Försök att inte stressa upp dig❤️ Det är säkert inget farligt❤️