• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • pfk1991
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 05:56:00 följande:

Nu behöver jag inte tveka längre 🥰 

Lycka till alla här inne och grattis till er som redan plussat! ❤️
    Sanso skrev 2024-12-01 07:32:17 följande:

Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰 

Åh stort grattis till er!! 🥰
  • Sanso
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 07:56:47 följande:
    Grattis, vad rolig! 🥰 När blir BF? 
    Tack snälla! 8/8 säger appen 😊
  • mo4s
    Grattis 😍
  • Väntarpå4an
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 07:56:05 följande:
    Verkligen! Bara att hålla tummarna att det går vägen 🙏 Jag är på dag 24, brukar normalt ha en cykel på 26-27 dagar men förra månaden var den hela 33 dagar. Hade precis tagit ut min kopparspiral då, vet inte riktigt om det var därför cykeln blev lite rubbad 🤔

Vad spännande! Jag håller tummarna för dig! När är BIM? Ser att det blir fjärde barnet för dig, hur gamla är de andra? Jag har två pojkar, 4 och 2,5 så detta blir vårt tredje och sista barn 🥰
    Håller tummarna för er 🙏

Jag har två pojkar 13, 14 år och en tjej på 7 år ❤️ så det är ett tag sedan man var gravid sist 😅 det här blir absolut sista och det blir min sambos första. Har bim 9/12. 
  • Väntarpå4an
    Åh grattis ❤️❤️
  • Ellen24
    Väntarpå4an skrev 2024-11-30 15:23:59 följande:
    Har inte jakt mycket till stegring och om den kommit så har det bara vart samma dag och en gång. Har därför gått över till cb advance lila nu :)
    Hur ofta tog testade du med cb? Jag testar varje dag med olika test men försöker testa med cv lila ish varannan dag eller var tredje! förra gången fick jag ingen blinkande gubbe utan fast direkt så därför testar jag ganska ofta med dom 
  • Ellen24

Grattis till er!! ❤️❤️

• mo4s
    Malines skrev 2024-12-01 00:28:00 följande:

Vi verkar vara väldigt synkade haha! Fick också min fasta glada smiley nu på kvällen, testade imorse och har haft tre dagar blinkande smiley på morgonen. Dessutom är min man också ute på galej med grabbarna ikväll haha 😅 Dock har vi inte haft mys de två senaste dagarna, men försöker att inte stressa upp mig.. Frågan är ju dock hur nära inpå ägget släpper som siripiri skrev 🤔

Spännande att följas åt 😍 När skulle du ha din ägglossning? Tempar du också eller kör du tester? 🤩
    Tror inte du behöver stressa alls, 

Jag tänkte satsa sex ikväll och måndag? Borde väl bli bra. Eventuellt tisdag också om man orkar 😅 
  • mo4s
    Siripiri skrev 2024-11-30 23:55:24 följande:
    Det här med att man släpper ägg 24-36h efter peak verkar inte ju inte stämma för fler än mig 🙈 när mitt teststreck var starkare än kontroll (aka peak) då höll jag på att ägglossa, för jag både känner och såg det på tempen följande dag 😁 
    Nej, verkar vara väldigt individuellt! Jag har ingen känsla för om jag redan ägglossat eller ej 🙈 Min temp steg igår och blev väldigt förvirrande... Idag var den nere på normal temp igen 😅 Dock sov jag väldigt dåligt inatt så vet inte hur mycket jag litar på dagens temp.

Vi har haft sex varannan dag sedan jag fick blinkande gubbe på Clearblue advanced och tänkt att när jag får fast så blir det några dagar i rad. Så hoppas att det tar sig 🙏🏼
  • Siripiri

Grattis ♥️

Grattis♥️
Svar på tråden BIM december