• Sanso

BIM december

Vi börjar längta efter ett syskon till våran snart tvååring 😊 Kul att följa fler som hoppas på decemberplus!

1/12 Rdlsgdl9922
    2/12 - Sanso
    3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    3/12 - Anonym (mt)
    5/12 - Annpor
    8/12 Anonym (FörstaBebisen)
    8/12 - Anonym (Lantisen) 
    8/12 - Vallmo93

10/12 - Anonym1050
    11/12 - Anonym (Oliven)
    12/12 - Ella-Bella
    19/12 -  Anonym (Janey)
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)
    29/12 - Anonym (mt)

• Sanso

Jag har BIM om en vecka. Idag mår jag illa och har vita, tjocka flytningar. Hade en hel del symtom tidigt förra graviditeten också. Längtar sååå tills det är dags att testa, men är också nervös för att bli besviken förstås. Någon som känner igen annorlunda flytningar innan BIM som varit graviditet? Cool😁

• Sanso
    pfk1991 skrev 2024-11-26 08:52:17 följande:

Gud bilden blir så dålig kvalite här men jag tycker jag ser ett till streck?! Det är 9 dagar efter ÄL idag, detta test är Wondfo (mäter 10 mIU). Tog två tester som låg likadana ut.  Ser ni något? Tog även ett ultratidigt Clearblue men det var negativt (stod ?Inte gravid?). Tidigare har jag testat positivt först vid typ ÄL+11 så jag vet inte hur jag ska tänka kring dett?.
    Jag tycker mig också se ett streck 😍 Spännande!! 
  • Sanso
    pfk1991 skrev 2024-11-27 07:25:46 följande:

Positivt digitalt testa tidigt idag 😱 ÄL+10, tre dagar innan BIM. Är såklart jätteglad men får också panik, typ vad har jag gett mig in på haha. Har fått samma känsla när jag plussat mina tidigare två graviditeter också så jag vet att det går över, men var nog inte beredd att det skulle gå så fort att bli gravid. 

Hoppas det vill stanna, har både fått MA, kemiska graviditeter tidigare så jag ska försöka hålla huvudet kallt ?

Åh grattis!! ☺️ Jag ska ta ett test imorgon (också BIM -3) eller på fredag, har ett illamående som inte ger sig. Ja det finns ju inte så mycket att göra mer än att glädjas och hoppas att den lille stannar!! 🙏
  • Sanso

Kunde inte låta bli att testa idag, BIM på måndag. Negativt. Jag har dock ett konstant illamående, men det kan väl vara en släng av skengraviditet kanske.. Förstås inget säkert eftersom det inte är BIM än, men man blir ju nedslagen direkt ändå.. så dumt att man inte bara väntar 🤪 

• Sanso

Mitt illamående var tydligen inte inbillning. Bim-1 🥰 
  • Sanso
    Anonym (Hoppaspånummer3) skrev 2024-12-01 07:56:47 följande:
    Grattis, vad rolig! 🥰 När blir BF? 
    Tack snälla! 8/8 säger appen 😊
  • Sanso

Här är missfallet ett faktum. Haft rosa på pappret några dar och idag blod. Fått ett tidigt missfall förut och är helt säker på att det är samma igen. Den gången plussade jag direkt och det gick vägen, så hoppas på samma sak igen. Är förstås ledsen men what to do.. 😔

Svar på tråden BIM december