• Anonym (Halvsvensk man)

Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?

Jag är starkt emot abort, bortsett från när det finns en risk för kvinnans liv. Då anser jag att hennes liv går före barnets. Men utöver det är jag emot ALL form av abort, verkligen ALL. Jag anser att abort är att döda barnet. Jag menar på att varje graviditet syftar till att ett liv ska bli till, oavsett vad som var anledningen till graviditeten. Jag tycker att varje menad individ ska få ges en chans att leva. 
    Däremot anser jag inte att kvinnan ska tvingas ta hand om barnet mot sin vilja, utan att det ska finnas möjlighet att adoptera bort det till noga granskade familjer eller barnlösa par, som kanske inte kan få barn. Individerna ska vara par, alltså man och kvinna. Individerna ska ha en viss inkomst och inte ha några domar på sig mer än kanske fortkörning. 
    Jag som är halvsvensk har både mycket invandrare och etniska svenska som vänner. Jag märker att en stor del av invandrarna delar min åsikt mer eller mindre, medans en stor del av svenskarna hatar min åsikt. Jag ser mig som svensk. Jag ser ut som en svensk, jag är född här. Men jag delar inte de svenska åsikterna i frågan. 
  • Svar på tråden Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:06:24 följande:
    Tycker ju att mannen borde anpassa sig, bara att Snipp Snipp så kommer antalet aborter minska då kvinnor inte behöver oroa sig för preventivmedel som inte fungerar, män behöver inte oroa sig för det han heller.
    Sen när han hittar rätt så går de till famileplaneringsbyrån, visar upp inkomst och längd på förhållandet och skriver ett kontrakt på att de båda ska ta hand om det blivande barnet.
    Tänk vad mycket billigare det skulle bli än sitt förslag 
    KVINNAN ska ta hand om barnet i första hand. Det är hennes främsta roll på den här planeten. Mannen ska självklart också vara med och bidra om han kan och vill. Jag tycker båda ska hjälpa till och ta ansvar. Jag är för att män och kvinnor tar gemensamt ansvar. 

Men kvinnan har den största rollen. 
  • Anonym (barnen då?)

Jag har just läst en massa studier om hur barn som blivit till genom våldtäkt mår. Siffrorna är ganska nedslående, Eftersom ämnet är så tabu är det svårt att få jämna, och samtida, siffror, men redan från början jar dessa barn en mycket större risk för att vara för att vara dödfödda, tidigt födda, och dö av psd. De lider även mycket större risk att dödas av anhöriga, vare sig det är modern eller någon annan närstående. Barnen löper också hög risk att vara drabbade av in utero ptsd och föds med extremt höga kortisolvärden.

80% av barn (12-18 år) som blivit till genom våldtäkt lider av klinisk depression, enligt vissa studier. Lägsta siffran jag sett var 63%. Lika många har en osäker anknytning till sina vårdnadshavare, vare sig det är mamman, andra släktingar eller adoptiv-  eller fosterföräldrar. Upp emot 60% har tankar om suicid, och gör även förberedande handlingar. Över 50% är socialt isolerade, och lika många har bestående sömnproblem. 40% har somatiska problem så som bestående huvudvärk och magproblem.

Det sociala stigmat är totalt. 100% av barnen mobbas för deras tillkomst.

So, would someone, please, think of the children?

• kusbölehelvete
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:10:38 följande:
    Jag vill inte behöva jämföra män och kvinnor. Men gud är herre och alla profeter är män. Mannen ska leda, kvinnan ska följa. Mannen ska tala, kvinnan ska lyda. Mannen är stark, framåt. Kvinnan är omhändertagande och ska lyssna, anpassa sig. 

Så ser jag och många andra det. Tolka inte de översta raderna så drastiskt nu. Självklart är det flexibelt och vi ska inte leva som på stenåldern. Men rent principiellt för att svara på din fråga. 

Kvinnan ska ta hand om sitt barn. Att kontrollera allt varje sekund går inte. Men aborter ska förbjudas. Och det kommer förbjudas. Vi är bara inte där än. Men det går åt det hållet när vi är tillräckligt många och ni andra sekulära fån är i minoritet. 
    Är det inte enklast om du tar och flyttar dit aborter ej är tillåtna så slipper du bry dig om vad som sker kring dig.
    Den som leder är den som är vettigast och mest kunnig kring det ämne som avhandlas och där är det nog 50/50 mellan män och kvinnor.
    Vadå kvinnan ska ta hand om sitt barn? Mannen då?
    Som sagt, ska vi ha en framtid utan aborter så är det enklast att sterilisera alla män och återställa när det är dags för barnalstrande.
    Betydligt billigare att göra så och då får ju verkligen mannen styra och ställa om sina spermiernoch eventuella framtida barn
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:06:24 följande:
    Tycker ju att mannen borde anpassa sig, bara att Snipp Snipp så kommer antalet aborter minska då kvinnor inte behöver oroa sig för preventivmedel som inte fungerar, män behöver inte oroa sig för det han heller.
    Sen när han hittar rätt så går de till famileplaneringsbyrån, visar upp inkomst och längd på förhållandet och skriver ett kontrakt på att de båda ska ta hand om det blivande barnet.
    Tänk vad mycket billigare det skulle bli än sitt förslag 
    Vi ska se till så att så mycket ändras i Sverige med tiden. Du anar inte. 

Det här är början på slutet för era aborter och andra dumheter. Mycket ska införas här nu med tiden. Era galenskaper ska stoppas på alla fronter. 

Vi ska införa dödstraff för mord. 
    Livstid för aborter.
    Förbud mot feminism och andra ideologier som strider mot gud. 
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:18:36 följande:

Det här är början på slutet för era aborter och andra dumheter. Mycket ska införas här nu med tiden. Era galenskaper ska stoppas på alla fronter. 

Livstid för aborter.
    Ty jag är emot dödsstraff, men det kommer också införas med tiden. 
  • kusbölehelvete
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:15:06 följande:
    KVINNAN ska ta hand om barnet i första hand. Det är hennes främsta roll på den här planeten. Mannen ska självklart också vara med och bidra om han kan och vill. Jag tycker båda ska hjälpa till och ta ansvar. Jag är för att män och kvinnor tar gemensamt ansvar. 

Men kvinnan har den största rollen. 
    Förstår inte vad barnet har med saken att göra.
    Problemet kring abort är ju det som sker innan barnet kommer, ofrivilliga graviditeter
    Men om då mannen helt kan styra kring när barn får bli till så kommer det ju bli med en kvinna som kommer vilja ta hand om sitt barn.
    Du skrev ju att mannen ska leda, då får han ju verkligen göra det om man kör på sterilisering, eller känns det lite jobbigt att någon myndighet ska bestämma över sin manliga kropp och genomföra ingrepp du inte är bekväm med?
  • kusbölehelvete
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:18:36 följande:

Livstid för aborter.
    Ja ja, vi säger så
    Vilka är vi som du nämner?
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:18:34 följande:
    Är det inte enklast om du tar och flyttar dit aborter ej är tillåtna så slipper du bry dig om vad som sker kring dig.
    Den som leder är den som är vettigast och mest kunnig kring det ämne som avhandlas och där är det nog 50/50 mellan män och kvinnor.
    Vadå kvinnan ska ta hand om sitt barn? Mannen då?
    Som sagt, ska vi ha en framtid utan aborter så är det enklast att sterilisera alla män och återställa när det är dags för barnalstrande.
    Betydligt billigare att göra så och då får ju verkligen mannen styra och ställa om sina spermiernoch eventuella framtida barn
    Mannen och kvinnan ska helst ta hand om barnet tillsammans. Men kvinnan har företräde och det är hennes viktigaste uppgift i livet. Hennes hemmaplan. Helt och hållet. Där är mannen i bi-aktör, om än aktiv. 

Lyssna på mig nu! 

Jag ska inte flytta någonstans. Jag är halvsvensk och född här så Sverige är mitt land. Jag ska förvandla Sverige till det land jag vill att det ska vara. Ett land som respekterar gud, respekterar familjen mellan man/kvinna, respekterar ofödda bebisar och alla levande människor. 

Den här satanistiska och feministiska ideologin ska utrotas med tiden. Sanna mina ord. Inga mördare ska släppas ut på gator igen. Grova brottslingar ska lära sig att inte trotsa staten och polisen. Aborter ska stoppas och förbjudas. Feminism ska förbjudas. Allt som är emot guds ord ska förbjudas här. 

Om du tror att jag snackar skit så vänta bara så kommer du få se. De här satanistiska ideologierna kommer snart få ett abrupt slut. Inom 30-50 år är allt jag skrivit ovanför verklighet i Sverige. 
  • kusbölehelvete
    Anonym (Halvsvensk man) skrev 2024-10-25 01:26:27 följande:
    Mannen och kvinnan ska helst ta hand om barnet tillsammans. Men kvinnan har företräde och det är hennes viktigaste uppgift i livet. Hennes hemmaplan. Helt och hållet. Där är mannen i bi-aktör, om än aktiv. 

Lyssna på mig nu! 

Jag ska inte flytta någonstans. Jag är halvsvensk och född här så Sverige är mitt land. Jag ska förvandla Sverige till det land jag vill att det ska vara. Ett land som respekterar gud, respekterar familjen mellan man/kvinna, respekterar ofödda bebisar och alla levande människor. 

Den här satanistiska och feministiska ideologin ska utrotas med tiden. Sanna mina ord. Inga mördare ska släppas ut på gator igen. Grova brottslingar ska lära sig att inte trotsa staten och polisen. Aborter ska stoppas och förbjudas. Feminism ska förbjudas. Allt som är emot guds ord ska förbjudas här. 

Om du tror att jag snackar skit så vänta bara så kommer du få se. De här satanistiska ideologierna kommer snart få ett abrupt slut. Inom 30-50 år är allt jag skrivit ovanför verklighet i Sverige. 
    Jag läser vad du skriver men kommer inte lyssna på dig.
    Så Du ska förvandla Sverige till det land du vill det ska vara, någon form av diktatur alltså?

Vilken av alla gudars ord ska vi lyssna på och vilka ska vi förbjuda?

Varför är du så för fortsatta aborter? Du må ju vara det då du inte nappar på mitt förslag?
    Eller var tanken om att någon annan styr över din kropp skrämmande? Att någon skulle tvinga sig på din eventuella som och utföra något med hans kropp som han inte vill 
    kusbölehelvete skrev 2024-10-25 01:25:12 följande:
    Ja ja, vi säger så
    Vilka är vi som du nämner?
    Vi? 

Alla som är emot detta. Det kommer bestå av stor front: 

- Konservativa svenskar. 
    - Kristna invandrare och svenskar
    - Muslimska invandrare och svenskar
    - Nationalister 

En enad front som är ledd av muslimer och kristna. Rikta kristna, inte svenska kyrkan och deras cuckar till präster. 
Svar på tråden Jag är starkt emot abort förutom när..... Varför är alla svenskar för abort?