• Anonym (Nr1)

Kort man

Varför nobbar ni kvinnor korta män?

• Svar på tråden Kort man
  • Anonym (-)

Beror på hurpass korta de är. Under 167 cm är lite för kort för mig. Annars är jag inte särskilt längdfixerad. Har gillat både korta och långa män. Är betydligt mer petig med kroppsvikt och hälsa. 

• Anonym (-)

Beror på hurpass korta de är. Under 167 cm är lite för kort för mig. Annars är jag inte särskilt längdfixerad. Har gillat både korta och långa män. Är betydligt mer petig med kroppsvikt och hälsa.

• Anonym (I)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-19 01:44:19 följande:
    Det är väl inte konstigt att kortare män är fundersam över längden då kvinnor generellt inte vill dejta kortare män. De vill väl bara bekräfta att du är ok med det ? För 99% av alla kvinnor vill inte dejta en kortare man.
    Nej det konstiga är när de tjatar om det och gör det till en grej. De Gör det konstigt. DE får det att bli konstigt och obekvämt.
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (-) skrev 2024-10-19 23:21:15 följande:

Ok, ja, man måste ju bli attraherad, kan inte gå och blunda resten av livet
  • Anonym (I)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-19 23:17:02 följande:
    Varför går en kortare man bort? Varför ingen attraktion? Jag blir attraherad av korta kvinnor, gärna 30, 40 cm kortare än vad jag är.
    Blir du attraherad av betydligt längre kvinnor?
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (I) skrev 2024-10-19 23:33:51 följande:
    Blir du attraherad av betydligt längre kvinnor?
    Nej, tyvärr 
  • Anonym (Elsy)
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-19 23:41:26 följande:
    Nej, tyvärr 
    Du blir attraherad av kvinnor som är 30-40 cm kortare än dig? Då kan du väl inte vara så kort?
  • Anonym (Nr1)
    Anonym (Elsy) skrev 2024-10-19 23:53:10 följande:
    Du blir attraherad av kvinnor som är 30-40 cm kortare än dig? Då kan du väl inte vara så kort?
    Jag är 190 cm lång 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Nr1)
    cobb skrev 2024-10-20 00:35:00 följande:
    Gratis Svensk Sexdejting - https://icu.re/tjej
    Är FL en sexdejting sida?
Svar på tråden Kort man