• Anonym (Nr1)

Kort man

Varför nobbar ni kvinnor korta män?

• Svar på tråden Kort man
  • Bunny s
    Anonym (Nr1) skrev 2024-10-19 23:17:02 följande:
    Varför går en kortare man bort? Varför ingen attraktion? Jag blir attraherad av korta kvinnor, gärna 30, 40 cm kortare än vad jag är.
    Svår fråga du ställer. Vissa saker attraheras man av och vissa inte. Det är ju samma sak som att en del attraheras av övervikt, andra inte, en del av silikonbröst och för andra går det bort osv. Listan kan ju göras hur lång som helst.
  • Anonym (Rob)
    Bunny s skrev 2024-10-22 07:02:50 följande:
    Svår fråga du ställer. Vissa saker attraheras man av och vissa inte. Det är ju samma sak som att en del attraheras av övervikt, andra inte, en del av silikonbröst och för andra går det bort osv. Listan kan ju göras hur lång som helst.
    Men när 91% av kvinnorna tycker samma sak känns det mer som en regel än undantag.
  • Agda90
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-19 02:28:48 följande:
    Så du erkänner alltså att längd spelar roll till ytan ?  Och många kvinnor är ytliga på det viset.

Absolut, har korta män en chans på de överviktiga och mindre fagra kvinnorna.

Idag använder kvinnor till och med chatgpt för att ta reda på mäns längd.

?The girls are using ChatGPT to see if men are lying about their height on dating apps,? announced Justine Moore, a venture capitalist from San Francisco, California, to a staggering 361,000 X users. 

nypost.com/2024/08/15/lifestyle/single-gals-using-chatgpt-to-expose-men-lying-about-height-on-dating-apps/
    Du är minst, om inte mer, ytlig själv. Det är lätt att kasta sten i glashus... 
  • Anonym (Rob)
    Agda90 skrev 2024-10-22 09:10:22 följande:
    Du är minst, om inte mer, ytlig själv. Det är lätt att kasta sten i glashus... 
    Jag har inte sagt nåt annat. Men ser du inte dubbelmoralen.  Kvinnor tycker jag är ytlig. När dom själva är minst lika ytliga eller ytligare.
  • Anonym (GF)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-20 18:39:51 följande:
    Det räcker med att jag antyder att vikten spelar roll. Tex, genom att fråga efter en helkroppsbild...  Så blir de sura och sen blockar.  Verkar oerhört känsligt.  Inte beter jag mig så när kvinnor frågar hur lång jag är...
    Nej, du är ju väldigt avslappnad när det gäller din längd. 
  • Agda90

Jag kan bara utgå ifrån mig själv. O h skillnaden på dig och mig är att jag inte vill ha en partner som har en kropp som riskerar att han blir sjuk. Dina ideal innebär en risk för kvinnans hälsa. När du förstår DET då kanske det går att diskutera med dig. 

Anonym (Rob) skrev 2024-10-22 09:41:02 följande:
    Jag har inte sagt nåt annat. Men ser du inte dubbelmoralen.  Kvinnor tycker jag är ytlig. När dom själva är minst lika ytliga eller ytligare.
  • Anonym (Rob)
    Agda90 skrev 2024-10-22 13:17:54 följande:

Jag kan bara utgå ifrån mig själv. O h skillnaden på dig och mig är att jag inte vill ha en partner som har en kropp som riskerar att han blir sjuk. Dina ideal innebär en risk för kvinnans hälsa. När du förstår DET då kanske det går att diskutera med dig. 

Tvärtom, mitt ideal är hälsosamt för en kvinnas hälsa med ett längre liv som följd.

Ditt ideal med övervikt är direkt skadligt för kvinnor.
  • Anonym (Elsy)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-22 09:41:02 följande:
    Hur vet du att kvinnorna väljer bort dig för att du är kort?
    Dom kanske väljer bort dig för att du är ytlig?
    Eller säger dom till dig att du är för kort?
  • Anonym (I)
    Bunny s skrev 2024-10-22 07:02:50 följande:
    Och lite märkligt av ta att ifrågasätta kvinnor som vill ha längre män när han själv vill ha korta kvinnor mellan 150-160 cm..
  • Anonym (Elsy)
    Anonym (Rob) skrev 2024-10-22 13:24:54 följande:
    Tvärtom, mitt ideal är hälsosamt för en kvinnas hälsa med ett längre liv som följd.

Ditt ideal med övervikt är direkt skadligt för kvinnor.
    Undervikt är inte heller bra. Jag tappade massor med hår när jag var underviktig och frös jämt. Hår och naglar får sist näringsämnen när kroppen prioriterar. Jag fick också höra av läkare att jag måste äta mer för jag inte längre fick regelbunden mens.  Tror inte män verkligen tycker att en tunnhårig infertil kvinna är särskilt attraktivt. Under den perioden var jag mest osynlig för män.
Svar på tråden Kort man